Google vytahuje těžkou dělostřeleckou palbu v boji za otevřenost komunikačního standardu RCS proti uzavřenému systému iMessage od Apple. Dlouholetý spor mezi tech giganty dostává nový směr, a to díky novému…
Firma O2 Czech Republic je poskytovatelem kompletního spektra služeb informačních a komunikačních technologií, která v současné době provozuje téměř osm miliónů mobilních a pevných linek. Jak je známo, za užívané služby se platí. Jinak tomu není ani u O2. Jak probíhá proces vyúčtování a následné platby si představíme v článku níže.
Všichni jsme určitě slyšeli o tom, jak někde ve světě používají k výuce tablety, jak si píšou zápisy do notebooků apod. Ale jak je to v Česku? Funguje to tak…
Oblíbené internetové vysílání České televize – iVysílání od příštího roku bude mít nového provozovatele, který vyhrál ve výběrovém řízení. Nejdůležitější byla cena, a úplně nejnižší byla od společnosti Telefónica! Kolik nabídli? Nejnižší nabídku, a to přes čtrnáct milionů korun.
Pinterest nedávno oznámil svoji expanzi mimo USA. Proto v Evropě zřídil nové kanceláře. Nicméně to není všechno – včera oznámili, že budou spolupracovat s mobilním operátorem Telefónicou.
Telefónica Czech Republic, která provozuje mobilní síť O2, čelí exekuci kvůli odpojení více než 5000 datových SIM karet společnosti 4Call. Proč je odpojili? Protože jim prý dluží více než 23 milionů Kč. To už je i pro Telefónicu slušný balík peněz, a tak se rozhodla to radikálně řešit. Ovšem 4Call tvrdí, že chyba opravdu není na jejich straně.
Společnost Telefónica otevře českou pobočku svého akcelerátoru pro začínající technologické firmy letos v červnu. V současné době vrcholí více než roční přípravy a provozovatelům zbývá už pouze zařídit nově vybrané prostory na Václavském náměstí v Praze a udělat konečnou selekci z do finálního kola probojovaných 21 startupů.
Společnost T-Mobile vylepšila svou nabídku neomezených hovorů, kterou představila předminulý týden v návaznosti na nové tarify Telefóniky. Zákazníky operátor láká na smlouvy bez závazku a především na vysoký datový internetový limit.
Akci s neomezeným voláním za nižší ceny, po právu v médiích nazývanou tarifovou revolucí, spustila Telefónica 11. dubna, posléze se přidal i T-Mobile a Vodafone. Od té chvíle změnily svůj tarif již desetitisíce lidí a prodejny nadále praskají ve švech.
Španělská Telefónica chystá další kolo prodeje aktiv, které by mělo pomoci snížit její zadlužení o více než čtyři miliardy eur. Mezi hlavními adepty na prodej jsou irská a česká divize firmy. Akcie české Telefóniky na pražské burze spadly na nejnižší hodnotu za téměř devět let.
V lednu byla společnost Tesco Mobile zapsána do obchodního rejstříku, což už naznačovalo, že by se nový virtuální operátor, který už nějaký ten pátek operuje také v Británii, Irsku, Maďarsku a Slovensku, mohl dostat i k nám. A nakonec tak nejspíše skutečně stane. Tesco Mobile oznamuje vstup na český trh, jako virtuální operátor bude využívat síť Telefónicy O2. Ostatně právě O2 vlastní přesně polovinu podílu Tesco Mobile.
Martin Škop, současný výkonný ředitel pro sítě v Čechách a na Slovensku, přechází od 1. března na stejnou pozici do společnosti Telefónica Deutschland. Nahradí tak Andreu Folgueirase, která se stala technologickou ředitelkou společnosti Telefónica v Brazílii.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.