Facebook nyní umožňuje uživatelům sdílet originální příspěvky stránek. Možná se vám na tom nezdá nic nového, protože i doposud jste přece mohli příspěvky stránek sdílet na svém profilu. Ano, ale nikdy jste je nemohli sdílet v originálu tak, jak byly. Nebojte se, po přečtení následujících odstavců vám vše bude dávat smysl.
Pokud jste správci jedné ze 40 milionů facebookových stránek, tohle pozitivní oznámení se týká i vás. Doposud jste na komentáře uživatelů mohli odpovídat jen dalším komentářem. Nyní budete mít možnost poslat jim soukromou zprávu.
Není to tak dávno, co Facebook oznámil redesign News Feedu, a už přichází další změna. Tentokrát by se měla týkat především firem a správců stránek. Facebookové stránky se totiž dočkají nového designu.
Věřte tomu nebo ne, ale Facebook není jen k tomu, abyste tam byli v kontaktu se svými přáteli ze střední nebo k tomu, aby tam celebrity mohly propagovat svůj nový film. A i když se facebookové profily se zdají být rozdělené do dvou skupin – firmy snažící se propagovat a lidi snažící se udržovat sociální kontakty, je tu ještě třetí typ účtu, který si jistě zaslouží vaši pozornost.
Není ojedinělým případem, že má někdo dvě nebo více Facebook stránek, které slouží ke stejnému účelu – jde o totožné stránky, které reprezentují jednu firmu nebo značku. Mohly být založené duplicitně z různých důvodů, ale i omylem. Pro jednodušší správu je vhodné je sloučit.
Fotografie v mobilních platformách Google Android a Apple iOS jsou nyní při prohlížení třikrát větší. V novém vzhledu bude každý záznam vidět na celé šíři obrazovky.
Facebook má v současné době přes osm set milionů uživatelů měsíčně. Protože tam, kde je hodně lidí, se obvykle dobře vydělává, mnoho podnikavců se toho rozhodlo využít. Investují tak mnoho času i úsilí do různých aktivit, které jim mnohdy přinesou i ne zrovna zanedbatelný zisk. Pojďme se tedy podívat na několik způsobů, jak pomocí Facebooku vydělat peníze!
Oblíbená sociální síť Facebook oznámila novou kosmetickou změnu. Její uživatelé již mohou psát statusy o délce až 60 000 znaků. Do této doby platil limit pouze 5000 znaků.
Zprávy o nejnovější sociální síti světa proběhly internetem jako blesk. Google svojí síť představil 28. června 2011 a je to jeho další pokus o vstup do pole sociálních sítí. Předchozím příliš nevydařeným pokusem byl Orkut.
Dnes už snad každá firma má svoji stránku na Facebooku. Každý internetový portál nabízí svým návštěvníkům možnost kliknout na tlačítko a přidat se do jejich fanouškovské stránky. Podobně to máme i my v postranním panelu vpravo. Adresa takové stránky je však špatně zapamatovatelná, zbytečně složitá...
Faceboook, virtuální svět kde se lidé chovají mnohdy jinak, než ve svém skutečném životě. Mají jiný způsob komunikace a vztahů. Pokud srovnáme naše chování na Facebooku s realitou, poznáme, že naše vystupování na facebooku oproti realitě je až někdy směšné.