Lidé chtějí, aby produkty a služby, které používají online, byly bezpečné. Proto Google investoval do technologií a nástrojů, které chrání uživatele před bezpečnostními hrozbami, jako jsou spam, phishingové podvody a…

Lidé chtějí, aby produkty a služby, které používají online, byly bezpečné. Proto Google investoval do technologií a nástrojů, které chrání uživatele před bezpečnostními hrozbami, jako jsou spam, phishingové podvody a…
Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.
Referrer spam je formou spamu, která opakovaně kontaktuje web nebo počítadla návštěvnosti a až doteď uživatele Google Analytics nemálo potrápil. V únoru tohoto roku ale Google tento problém vyřešil a referrer URL začal filtrovat. Uživatelé už tedy nebudou mít v Google Analytics zkreslená data, co se týče návštěvnosti.
České uživatele platformy Android straší agresivní reklama, která vybízí ke stažení falešného antiviru a která neumožňuje vrátit se nazpět na původní webovou stránku. Zobrazí se varování, že je vaše zařízený napadené virem.
Na Facebooku a ve všech aplikacích, které vlastní, už nemůžete zmínit název jedné konkurenční sociální sítě. Ale není to z důvodu, o kterém teď zrovna přemýšlíte. Facebook se konkurence nebojí.
Míra efektivity u obchodních sdělení v tuzemsku nabrala na obrátkách. S koncem září došlo ke skokovému zvýšení open rate hromadných e-mailingových kampaní. Může za to nový přístup společnosti Seznam.cz, která ve svém webovém rozhraní začala implicitně zobrazovat obrázky v e-mailech s newslettery. Novinku vítají především marketéři.
Radovan Kaluža a jeho spammerská pseudofirma Banán.cz opět rozesílá e-maily, které na první pohled vypadají lákavě. Ale příliš výhodné nabídky jsou ve výsledku nevýhodné. Kdo vám dnes nabídne zdarma realizaci…
Vadí vám, že máte emailovou schránku plnou reklamních sdělení? Určitě je fajn vědět o všech akcích v obchodech, kde rádi nakupujete. Ale když se vám newslettery pletou mezi důležité emaily, začíná to být trochu otravné.
Začaly se šířit e-mailové zprávy se škodlivou přílohou, která se tváří jako dokument Word (například 40271742.doc, 4568-125897.doc). Obdržíte-li podobnou zprávu, okamžitě ji odstraňte. E-mailová zpráva obsahuje následující text: Od: Lorrie…
Zpráva na Facebooku od někoho neznámého vás většinou moc nepotěší. Asi tak jednou z deseti případů to bude sdělení, za které budete rádi. Zbylých devět zpráv bude spam.
Češi jsou v posledních letech zapálenými fanoušky biatlonu a určitě je to hlavně ze dvou důvodů. Tím prvním je skutečnost, že Čechům se v biatlonu daří. Téměř u každého závodu můžeme trnout, zda se nám podaří dosáhnout na stupně vítězů, protože šance tam jsou skoro vždycky. Druhým důvodem je to, že skvělé biatlonové závody se jezdí také u nás v Novém Městě na Moravě.
V dnešní době se musíme registrovat a přihlašovat na tolik stránek, že je opravdu těžké pamatovat si všechna uživatelská jména, hesla a emaily. Na spoustě služeb se můžete registrovat přes sociální sítě, což dost usnadňuje práci, ale má to i své nevýhody. Stále je spousta lidí, kteří upřednostňují registraci přes email.
Internetem se opět šíří vlna spamů. Tentokrát se jedná o zneužití jména oblíbeného internetového obchodu Obchody24.cz. Pod tímto jménem jsou totiž rozesílány škodlivé zprávy, které se na první pohled tváří jako klasické potvrzení o objednávce.
Profil Marka Zuckerberga čelí velkému nátlaku útočníků z Brazílie. Komentují mu různé fotky a statusy spoustou samolepek, fotografií, meme obrázků a tak dále. V podstatě jsou to takoví spammeři, často jsou ale nazýváni také jako „trollové“. Už několik dní je stále baví spamovat Markův profil.
Praha, 2. září 2014 – V červenci se roztrhl pytel s finančním phishingem (rhybařením). Konkrétně se počet podvodných e-mailů zneužívajících jména velkých bank, platebních služeb, e-shopů a podobných organizací zvýšil o 7,9…
V dubnu vzrostl podíl spamu na celkovém e-mailovém provozu podle statistik Kaspersky Lab v porovnání s březnem o 7,6 procentního bodu na 71,1 %. Škodlivé přílohy byly maskovány většinou jako velikonoční přání nebo jako faxové zásilky ze služby eFax. A šíří se nový druh spamu zaměřeného na akcie.
V první čtvrtině roku začali spammeři napodobovat zprávy pocházející z mobilních aplikací. Nejoblíbenějšími byly služby WhatsApp, Viber nebo Google Hangouts. Upozornění tvářící se jako zprávy z těchto textovacích aplikací sloužily k šíření malwaru i nežádoucích…
Shoď přebytečné kilogramy
PŘIROZENĚ!
Tajná metoda věčného mládí!
Dobrý den, do kvalitních skleněných sklenic lze vygravírovat logo Vaší společnosti. Gravír je elegantní, bezbarvý a matný, nikdy se nesmaže jako například potisk.