Mladá původem plzeňská firma zabývající se analýzou dat ze sociálních sítí, která v nedávné době obdržela od zahraničních investorů půl miliardy korun, hlásí i nadále ztrátu.
Ukazuje se, že dnes už fotografie nevydají jen za tisíc slov, ale i za několik milionů facebookových liků, komentářů a sdílení. Pro lidi, kteří se o to trochu zajímají, to není zrovna nejnovější zpráva, Socialbakers uvedli již v srpnu loňského roku, že 85% nejúspěšnějších facebookových příspěvků byly fotky. Ale jak jsme na tom o rok později?
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Jeden z předních českých startupů Socialbakers pořádá zítra v 10 hodin (23. dubna 2013) konferenci Engage 2013, na které se bude probírat vše ohledně sociálních sítí. Konference se zúčastní CEO českých Socialbakers Jan Řežáb a pak také zástupci firem jako Twitter, Nestlé, Danone, KLM, SAB Miller, EE, Orange, T-Mobile a Adobe.
Investoři mladé české firmě, která se za tři roky fungování stala lídrem na trhu analýzy dat na sociálních sítích, za poslední rok dali přes 8 milionů dolarů. "Valuace firmy za 1 rok stoupla na sedminásobek, takže to by mělo investory samozřejmě těšit," říká šéf Socialbakers Jan Řežáb.
Česká společnost Socialbakers krátce poté, co získala další investici ve výši 6 milionů dolarů oznámila, že za nespecifikovanou částku kupuje chorvatský startup SocialBrando. Hodlá díky němu rozšířit své analytické nástroje sociálních sítí o podrobné měření a práci se sociální reklamou a firma se zároveň rozroste o další mezinárodní tým. Díky této akvizici budou mít Socialbakers další pobočku právě v Chorvatsku.
Po několik let si firmy najímaly nebo platily firmy za to, aby jim pomohly navýšit počet fanoušků na facebooku či počty followerů na Twitteru. Brzo se tak z fanoušků a folloerů stala velice oblíbená prodejní "komodita". Není proto divu, že začaly nedlouho poté vznikat i falešné účty. Tomuto neduhu chce zamězit nová webová služba, která dokáže určit kolik vašich followerů na Twitteru tvoří skuteční (reální) uživatelé a kolik účtů je falešných nebo jsou neaktivní.
Český analytický startup Socialbakers, který nedávno potvrdil investici ve výši dvou milionů dolarů, pokračuje v rychlé expanzi. Po nedávném převzetí Checkfacebook.com nyní koupil také službu Social RSS.
Do analytické společnosti Socialbakers zaměřené na získávání dat z Facebooku a LinkedInu podle všeho vstoupila skupina investorů. Od července jsou v ní zastoupeni Earlybird Verwaltungs, Runway Capital Partners a Daniel…