Mladá původem plzeňská firma zabývající se analýzou dat ze sociálních sítí, která v nedávné době obdržela od zahraničních investorů půl miliardy korun, hlásí i nadále ztrátu.
Ukazuje se, že dnes už fotografie nevydají jen za tisíc slov, ale i za několik milionů facebookových liků, komentářů a sdílení. Pro lidi, kteří se o to trochu zajímají, to není zrovna nejnovější zpráva, Socialbakers uvedli již v srpnu loňského roku, že 85% nejúspěšnějších facebookových příspěvků byly fotky. Ale jak jsme na tom o rok později?
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Jeden z předních českých startupů Socialbakers pořádá zítra v 10 hodin (23. dubna 2013) konferenci Engage 2013, na které se bude probírat vše ohledně sociálních sítí. Konference se zúčastní CEO českých Socialbakers Jan Řežáb a pak také zástupci firem jako Twitter, Nestlé, Danone, KLM, SAB Miller, EE, Orange, T-Mobile a Adobe.
Investoři mladé české firmě, která se za tři roky fungování stala lídrem na trhu analýzy dat na sociálních sítích, za poslední rok dali přes 8 milionů dolarů. "Valuace firmy za 1 rok stoupla na sedminásobek, takže to by mělo investory samozřejmě těšit," říká šéf Socialbakers Jan Řežáb.
Česká společnost Socialbakers krátce poté, co získala další investici ve výši 6 milionů dolarů oznámila, že za nespecifikovanou částku kupuje chorvatský startup SocialBrando. Hodlá díky němu rozšířit své analytické nástroje sociálních sítí o podrobné měření a práci se sociální reklamou a firma se zároveň rozroste o další mezinárodní tým. Díky této akvizici budou mít Socialbakers další pobočku právě v Chorvatsku.
Po několik let si firmy najímaly nebo platily firmy za to, aby jim pomohly navýšit počet fanoušků na facebooku či počty followerů na Twitteru. Brzo se tak z fanoušků a folloerů stala velice oblíbená prodejní "komodita". Není proto divu, že začaly nedlouho poté vznikat i falešné účty. Tomuto neduhu chce zamězit nová webová služba, která dokáže určit kolik vašich followerů na Twitteru tvoří skuteční (reální) uživatelé a kolik účtů je falešných nebo jsou neaktivní.
Český analytický startup Socialbakers, který nedávno potvrdil investici ve výši dvou milionů dolarů, pokračuje v rychlé expanzi. Po nedávném převzetí Checkfacebook.com nyní koupil také službu Social RSS.
Do analytické společnosti Socialbakers zaměřené na získávání dat z Facebooku a LinkedInu podle všeho vstoupila skupina investorů. Od července jsou v ní zastoupeni Earlybird Verwaltungs, Runway Capital Partners a Daniel…
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.