Štítek: SEO

Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)

Nyní se dostáváme k poslední části rozhovoru s internetovým konzultantem Zdeňkem Hejlem. V předchozích částech jsme se věnovali hlavně jeho práci, nyní se dostáváme i k jeho osobnímu životu. V závěru dal radu všem začínajícím marketingovým konzultantům, takže se vyplatí číst dále.
Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Každé dva roky dělá Moz studie ohledně věcí, které mají silný vliv na pozici stránky ve výsledcích Google vyhledávání. Letos poprvé se Dr. Matt Peters a jeho vědecký tým zaměřili na vztah mezi vyšším hodnocením a počtem +1. Výsledky byly překvapující.
Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Dvacet let zkušeností s Google vyhledáváním. Přesně tak. Tito čtyři pánové přináší dohromady asi 20 let praxe v týmu Google Search Quality. Je tedy jasné, že tématu rozumí více než kdokoliv z nás. A proto se nám pokusí vyvrátit některé naše mylné názory ohledně SEO.
Petr Jeník: Nejsem úplně týmovým hráčem

Petr Jeník: Nejsem úplně týmovým hráčem

K dnešnímu rozhovoru jsme si pozvali poměrně kontroverzní osobnost Petra Jeníka, kterého můžete znát, jako zarputilého kritika Milionového impéria Davida Kirše nebo provozovoatele Leaguespy.com. Nejen o tom, vám však poví více přímo on sám a navrh prozradí i něco z osobního života. Četba atraktivního materiálu zaručena - tak na co ještě čekáte?
Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Positionly sestavila zcela vyčerpávající infografiku, která shrnuje změny, které se udály v oblasti SEO marketingu poslední doby. Názorně a jasně porovnává „staré SEO“ s „novým SEO“ a poukazuje na nutnost se těmto trendům přizpůsobit.
Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…

Za výpadek z výsledků vyhledávaní stránek Digg.com může chybička v Googlu

O tom, že Google smazal z indexu známý agregátor Digg.com jsme vás informovali včera. Rojily se různé spekulace, proč se tak stalo. Většina hlasů se přikláněla k tomu, že Digg.com nepřináší žádnou přidanou hodnotu. Je to pouze známý katalog, který odkazuje na desítky miliónů článků na interntu a nevytváří tak vlastně žádný obsah.

Agregátor Digg.com byl zabanován Googlem?

Sociální agregátor zpráv Digg.com se aktuálně vůbec neobjevuje ve výsledcích vyhledávaní. Na tuto skutečnost dnes upozornila řada zahraničních serverů. O důvodech blokace se zatím spekuluje. Množí se dohady, že za to mohou poslední updaty Pandy a Penguina. Stejně tak se množí spekulace, že za to může konkurenční boj, jelikož Digg.com oznámil, že chce spustit náhradu za Google Reader.
Seznam zveřejnil žebříčky skokanů roku 2012

Seznam zveřejnil žebříčky skokanů roku 2012

Seznam nyní zveřejnil jeho žebříčky nejvyhledávanějších slov za rok 2012, díky nímž můžeme zjistit co je více a co méně populární. Žebříčky skokanů rozdělil systematicky do jednotlivých sekcí.
Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Jaký význam mají zpětné odkazy? A jak to všechno vidí vyhledávače?

Víte, co vlastně znamená kvalitní zpětný odkaz a jak jej získat? Víte o tom, že jeho správným vyplněním získáte další kladné body, které váš web posunou ve vyhledávačích výše? Definice zpětného odkazu: „Zpětný odkaz je odkaz umístěný na cizím webu, který vede na váš web.“
Google vytáhl do boje s reklamou a provádí „reklamní revoluci“. Jak daleko chce zajít?

Google vytáhl do boje s reklamou a provádí „reklamní revoluci“. Jak daleko chce zajít?

Google v roce 2012 velmi tvrdě vytáhl do boje s nekvalitními weby a přehnanou reklamou. Tento postup je do jisté míry správný a pochopitelný, na druhou stranu ale poškozuje řadu lidí. Google v tomto roce představil několik různých speciálních algoritmů pro vyhledávání a penalizaci nekvalitních webů. Jedním z měřítek kvality webu je množství reklamy a reklamních odkazů.
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Nahoru