Štítek: SEO

Velký přehled: 947 firem ve 43 kategoriích

Technický ředitel a marketingový technolog Scott Brinker vydal verzi 3.0 své obrovské supergrafiky. Ta se zabývá firmami pohybujícími se v různých technologických odvětvích, která pomáhají marketingu. Je skvělá, takže byste se na ni aspoň zběžně měli podívat.

Google potrestal web za nekalé SEO praktiky

Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.

Google zasáhl proti síti pro budování zpětných odkazů

Vyhledávače tvrdě pracují na tom, aby zabránily kupování a prodeji zpětných odkazů, které pak manipulují s výsledky vyhledávání. Google nyní rázně zakročil v případu Backlinks.com.

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum

Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.

Měla by být vaše firma na Google+?

Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.

Jan Kvasnička - profilové foto

Jan Kvasnička: Nejčastější chyba je vůbec smýšlení nad webdesignem

Jmenuje se Honza. Věnuje se použitelnosti, zvyšování konverzního poměru, návrhům webových aplikací, eshopů a jejich testováním. Celým jménem Honza Kvasnička, který nám dnes povykládá spoustu věcí o UX. A nejenom…

Vývoj Internetu: 22 velkých stránek tehdy a nyní

Budoucnost vyhledávání: Jaké faktory budou důležité pro hodnocení webu?

Každé dva roky dělá Moz průzkum s více než stovkou špičkových profesionálů, aby dal dohromady Search Engine Ranking Factors – faktory hodnocení vyhledávače. Pro rok 2013 doplnili průzkum reálnými údaji z výzkumu 17 000 klíčových slov, který prováděl Dr. Matt Peters se svým vědeckým týmem.

Vít Michálek: Nebojte se vlastní iniciativy a zkoušejte nové věci

Vít Michálek: Nebojte se vlastní iniciativy a zkoušejte nové věci

V dnešním rozhovoru jsme vyzpovídali Víta Michalka. O koho že se jedná? Je to správce a zakladatel serveru Sudokuliga.cz, což je největší stránka se Sudoku u nás. Denně se zde odehrají stovky her. Kromě toho je i autorem Semor.cz, což je stránka mapující úspěšnost stránek u internetových vyhledávačů.
13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak vás zasvětíme do situace. Google se rozhodl zrušit pro veřejné použití svůj široce populární nástroj Keyword Tool a nahradit ho nástrojem Keyword Planner. Kvůli tomu se nyní musíte přihlásit účtem AdWords.
Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Každému se při vyslovení příjmení Hejl vybaví legendární Hlodač. A přesně o Hlodači si dnes povídat nebudete. Náš host má sice stejné příjmení jako náš nejznámější internetový průkopník, ale jeho křestní jméno je Zdeněk. Celým jménem Zdeněk Hejl. Internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Nyní se dostáváme k druhé části našeho rozhovoru se Zdeňkem Hejlem. Stejně jako v té první části, i nyní se budeme věnovat hlavně SEO a marketingu. Zdeněk Hejl je internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Nahoru