Pojmem Black hat SEO se označují určité postupy „optimalizace“, které jsou v rozporu s pravidly s provozem vyhledávačů (někdy se také používá termín zakázané SEO techniky). Jedná se v podstatě…
Štítek: SEO
Velký přehled: 947 firem ve 43 kategoriích
Technický ředitel a marketingový technolog Scott Brinker vydal verzi 3.0 své obrovské supergrafiky. Ta se zabývá firmami pohybujícími se v různých technologických odvětvích, která pomáhají marketingu. Je skvělá, takže byste se na ni aspoň zběžně měli podívat.
Indexace
Správná a úplná indexace stránek je jednou z prvotních podmínek pro optimalizaci. Jedná se o stav a počet stránek na konkrétním webu, které vyhledávač zahrnuje do svého indexu. Jen zaindexované…
Inbound marketing (Příchozí marketing)
Marketingová strategie, zaměřující se na zasažení zákazníka obsahem (produktem, službou) na místě, kde ho očekává. Konkrétně spočívá v nabídnutí zákazníkovi zajímavé informace například v této podobě (formě): blogy, recenze, webináře,…
White Hat SEO
White Hat SEO jsou povolené techniky propagace stránek, které se nesnaží vyhledávače oblbnout a při jejich použití vám tak nehrozí žádná penalizace ze strany vyhledávače. Opakem White Hat SEO jsou…
Gray Hat SEO
Techniky SEO na pomezí “nelegálních” (Black Hat SEO) a povolených (White Hat SEO), zpravidla takové, že není zcela jisté zda jsou přijatelné či nepřijatelné pro vyhledávací stroje. Používání těchto technik…
Geotargeting
Možnost cílení internetových reklamních kampaní na specifický region. Většinou se jedná o doplňující nabídku různých PPC systému či sociálních sítí pro své inzerenty. Cílení na určitý region se také využívá…
Duplicitní obsah / text
Duplicitní obsah označuje v SEO stav, kdy se na dvou stránkách nachází shodný, identický obsah (text na stránce). Nejčastěji duplicitní obsah vzniká pokud URL adresa odkazuje na stránku se stejným…
Google potrestal web za nekalé SEO praktiky
Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.
Google zasáhl proti síti pro budování zpětných odkazů
Vyhledávače tvrdě pracují na tom, aby zabránily kupování a prodeji zpětných odkazů, které pak manipulují s výsledky vyhledávání. Google nyní rázně zakročil v případu Backlinks.com.
Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….
Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum
Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.
Měla by být vaše firma na Google+?
Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.
Jan Kvasnička: Nejčastější chyba je vůbec smýšlení nad webdesignem
Jmenuje se Honza. Věnuje se použitelnosti, zvyšování konverzního poměru, návrhům webových aplikací, eshopů a jejich testováním. Celým jménem Honza Kvasnička, který nám dnes povykládá spoustu věcí o UX. A nejenom…
Budoucnost vyhledávání: Jaké faktory budou důležité pro hodnocení webu?
Každé dva roky dělá Moz průzkum s více než stovkou špičkových profesionálů, aby dal dohromady Search Engine Ranking Factors – faktory hodnocení vyhledávače. Pro rok 2013 doplnili průzkum reálnými údaji z výzkumu 17 000 klíčových slov, který prováděl Dr. Matt Peters se svým vědeckým týmem.