Štítek: SEO

marketing_technology_jan2014

Velký přehled: 947 firem ve 43 kategoriích

Technický ředitel a marketingový technolog Scott Brinker vydal verzi 3.0 své obrovské supergrafiky. Ta se zabývá firmami pohybujícími se v různých technologických odvětvích, která pomáhají marketingu. Je skvělá, takže byste se na ni aspoň zběžně měli podívat.

rap-genius-photo

Google potrestal web za nekalé SEO praktiky

Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.

backlinks

Google zasáhl proti síti pro budování zpětných odkazů

Vyhledávače tvrdě pracují na tom, aby zabránily kupování a prodeji zpětných odkazů, které pak manipulují s výsledky vyhledávání. Google nyní rázně zakročil v případu Backlinks.com.

DSC_9877w

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

Martin Tomcik

Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum

Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.

google+badges

Měla by být vaše firma na Google+?

Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.

Jan Kvasnička - profilové foto

Jan Kvasnička: Nejčastější chyba je vůbec smýšlení nad webdesignem

Jmenuje se Honza. Věnuje se použitelnosti, zvyšování konverzního poměru, návrhům webových aplikací, eshopů a jejich testováním. Celým jménem Honza Kvasnička, který nám dnes povykládá spoustu věcí o UX. A nejenom…

Vývoj Internetu: 22 velkých stránek tehdy a nyní

Budoucnost vyhledávání: Jaké faktory budou důležité pro hodnocení webu?

Každé dva roky dělá Moz průzkum s více než stovkou špičkových profesionálů, aby dal dohromady Search Engine Ranking Factors – faktory hodnocení vyhledávače. Pro rok 2013 doplnili průzkum reálnými údaji z výzkumu 17 000 klíčových slov, který prováděl Dr. Matt Peters se svým vědeckým týmem.

Vít Michálek: Nebojte se vlastní iniciativy a zkoušejte nové věci

Vít Michálek: Nebojte se vlastní iniciativy a zkoušejte nové věci

V dnešním rozhovoru jsme vyzpovídali Víta Michalka. O koho že se jedná? Je to správce a zakladatel serveru Sudokuliga.cz, což je největší stránka se Sudoku u nás. Denně se zde odehrají stovky her. Kromě toho je i autorem Semor.cz, což je stránka mapující úspěšnost stránek u internetových vyhledávačů.
13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.
12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak vás zasvětíme do situace. Google se rozhodl zrušit pro veřejné použití svůj široce populární nástroj Keyword Tool a nahradit ho nástrojem Keyword Planner. Kvůli tomu se nyní musíte přihlásit účtem AdWords.
Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)

Každému se při vyslovení příjmení Hejl vybaví legendární Hlodač. A přesně o Hlodači si dnes povídat nebudete. Náš host má sice stejné příjmení jako náš nejznámější internetový průkopník, ale jeho křestní jméno je Zdeněk. Celým jménem Zdeněk Hejl. Internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)

Nyní se dostáváme k druhé části našeho rozhovoru se Zdeňkem Hejlem. Stejně jako v té první části, i nyní se budeme věnovat hlavně SEO a marketingu. Zdeněk Hejl je internetový konzultant, markeťák a copywriter v jedné osobě. Zakladatel webu Portiscio.net, na kterém píše primárně o internetovém marketingu.
Nahoru