Žena s obrovským rozhledem a neuvěřitelně širokým pracovním záběrem, to je Kristýna Maková. Prováděla po Praze, pracovala pro Český rozhlas, spolupracuje s maorskou skupinou Whakaari Rotorua, cestuje, navrhuje obsahové strategie, věnuje se…

Žena s obrovským rozhledem a neuvěřitelně širokým pracovním záběrem, to je Kristýna Maková. Prováděla po Praze, pracovala pro Český rozhlas, spolupracuje s maorskou skupinou Whakaari Rotorua, cestuje, navrhuje obsahové strategie, věnuje se…
Jednostránkové webové prezentace jsou v dnešní době velmi populární. Stále více a více společností jim dává přednost před weby se složitou strukturou. Jak ale ovlivní podoba vašeho webu pořadí ve výsledcích vyhledávání? Výhody a nevýhody jednostránkových prezentací a jejich dopady na SEO sepsal Tomáš Boleslav z agentury LCG New Media.
Tímto vícedílným seriálem chceme odstartovat také trošku osvětu na poli SEO. V první, více teoretičtěji zaměřené části si rozebereme, co je to SEO a jak se jeho význam vyvíjel v čase. A…
To, že firma má svojí webovou stránku, ještě nezaručuje vysoké prodeje. Uživatel musí dohledat stránky v potřebný okamžik – tedy v ten, kdy chce utratit své peníze.
Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Chalenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz.
SEO optimalizace je dnes absolutním základem každého úspěšného podnikání na internetu. Pokud podnikáte online, jistě víte, že bez vysoké návštěvnosti stránek a bez dostatku zákazníků se neobejdete.
Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.
Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.
Dostat se na přední pozice ve vyhledávačích Google a Seznam není vůbec jednoduché. Na internetu se totiž nachází miliony různých webů, které s vámi soupeří.
Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.
Hned na úvod vás musíme vyvést z omylu. Klíčové slovo může být sice pouze jedno slovo, ale poměrně často se jedná také o sousloví. A k čemu jsou tato slova dobrá? Klíčová…
Search engine – česky jednoduše vyhledávač. Jedná se o webové stránky, které nám umožňují pomocí klíčových slov prohledávat internetové stránky a pomáhají nám najít odkazy, které potřebujeme. Tyto weby jsou…
V první části rozhovoru jsme se o Martinovi dozvěděli, jak se vůbec k SEO dostal a jak začínal. Prozradil nám něco o tom, jak vůbec SEO funguje. Ale zaměřovali jsme se spíše na obecné poznatky. Nyní se podíváme na zahraniční SEO, jemuž se Martin primárně věnuje.
Jak se „zapíná“ SEO pro zahraničí? Jak se liší techniky a postupy v SEO pro zahraniční projekty? Jak moc je / není složité budovat pozice ve vyhledávačích u webů v anglickém, polském či německém jazyce? Na to vše se vám pokusí odpovědět SEO specialista Martin Kůra.
Pojmem Google bomba býval označován zvláštní způsob zneužití vlastností vyhledávače Google. V podstatě šlo o zlomyslnou srandičku, která spočívala v tom, že se hledajícím při zadání zpravidla nelichotivé fráze zobrazily…
Co je to ten linkbuiding? V klasických poučkách se můžeme dočíst, že se jedná o jeden z nejdůležitějších úkonů využívaných při procesu SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. A klasické poučky…
V současné době se spousta internetových uživatelů obává nebezpečných hrozeb a rizik. Google chce vybudovat bezpečný internet, a proto se rozhodl upřednostňovat URL adresy s HTTPS před HTTP. Adresy HTTPS budou mít vyšší prioritu také v okamžiku, kdy nebudou mít žádné odkazové portfolio (nebudou na ni směřovat žádné odkazy).
Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?
Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.
Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.