Jedná se o prezentaci v audiovizuálních mediích. Obvyklá délka spotu bývá 30 sekund. Na reklamní spoty nejčastěji narazíme v televizi či rádiu. Televizní reklama zabírá v průměru necelou polovinu ze…

Jedná se o prezentaci v audiovizuálních mediích. Obvyklá délka spotu bývá 30 sekund. Na reklamní spoty nejčastěji narazíme v televizi či rádiu. Televizní reklama zabírá v průměru necelou polovinu ze…
V současné době se ženy objevují v reklamách jako sexuální objekty. Projekt #WomenNoObjects bojuje proti objektivizaci žen.
Letošní Vánoce Santovi nepomáhají elfové. Všechny dárky pro naše domácí mazlíčky pomáhají připravovat psí a kočičí tlapky, tedy alespoň v reklamě od FreshPet. Tato reklama vám určitě vykouzlí úsměv na tváři…a navíc, Freshpet za každé sdílení své reklamy věnuje čerstvé jídlo zvířatům v nouzi.
Nakupování na internetu je neuvěřitelná zábava. Rozhazujete své peníze za zboží, kterým si chcete udělat radost. Je to prostě legrace. Za tou však stojí jedna nepříjemnost – cesta na poštu.
Reklamní spoty společnosti Kofola, kde hlavní roli získal šišlající pes s předkusem, se během třetího čtvrtletí roku 2015 (červenec, srpen, září) staly nejsledovanějšími na YouTube v České republice.
Internetový módní obchod ZOOT připravil multikanálovou podzimní kampaň, která odstartovala první zářijový den. Posláním kampaně je zdůraznit, že není důležité, co máte na sobě, ale co v oblečení zažijete. Během září…