Zabíjení v Sýrii začalo v roce 2011, konflikt tento měsíc oslaví již tři roky trvání. Tedy oslaví s nadhledem, protože ve skutečnosti samozřejmě není vůbec co slavit. Humanitární organizace se s celou situací už těžko vyrovnávají, nenachází již moc dárců. A tak se nová organizace Save the Children snaží lidem připomenout, že násilí v Sýrii je skutečně reálné.
Štítek: Reklamní spot
Vtipný, chytrý, inovativní. Přesně takový je bilboard, který překonává hranice možností reklamy
Svět je plný reklam. Některé jsou nudné, některé jsou trapné. Ale málokterá je inovativní. Člověk začíná být vůči reklamám trochu otupělý, a tak je potřeba znovu si získat jeho pozornost. A naši pozornost si získala jedna originální reklama ze Švédska, která vám určitě vykouzlí úsměv na tváři.
Video: Roztomilá holčička, malá kočička, růžové kolo a Rock´n´roll
Three je anglická mobilní síť, u které pracují velmi kreativní lidé s dobrými nápady. Vypovídají o tom hlavně jejich reklamní spoty a promo videa. Loňské video s tančícím ponym se stalo virálním hitem. A letos přišla na řadu roztomilá holčička zpívající “We Built This City”.
Video: Schwarzkopf útočí na vaši citlivou duši
Schwarzkopf se povedla reklama, která slaví opravdový úspěch. Skoro z ní totiž není poznat, že je to reklama. Až později si uvědomíte, že si tam žena vlastně neustále hraje se svými vlasy.
Jak vypadá vrchol trapnosti? Na Podtácku s Pavlem Čtvrtníčkem od Gambrinusu
Jsou reklamy, které jsou vtipné. A pak jsou ty méně vtipné, jež se stávají spíše trapnými. Tohle je názorný příklad. Pavel Čtvrtníček zaprodal duši Gambrinusu a takhle to dopadlo. Lámu…
Úžasná reklama ze Super Bowlu: Pivo Bud Light s Arnoldem Schwarzeneggerem
Také zastáváte názor, že každá reklama musí být nuda jako prase? Tak Bud Light vás přesvědčí o opaku. Šílená, zvláštní, okázalá, ale neskutečně zábavná. A asi vás nepřekvapí, že i…
Video: Emoce vzbuzující reklama „A Hero’s Welcome“ od Budweiseru
Reklamní spot, který byl speciálně připraven pro utkání Super Bowlu. Představí vám příběh plukovníka Chucka Nadda, jenž narukoval do Afghánistánu a teď se vrací zpět. Zpět domů. A jak ho přivítají nakonec doma? To se ostatně můžete sami podívat ve videu.
Drsná reklama pro drsné silnice: Speed ad – Mistakes
Nejenom v ČR, ale i ve světě se snaží upozornit řidiče na to, že stále více lidí přichází o život za volantem kvůli vysoké rychlosti. Všechny tyto reklamy mají jedno…
Zázrak na letišti: Cestující dostali to, co si přáli
Nevěříte na zázraky? Tak se alespoň na chvíli přemluvte a podívejte se, že lidé mohou dosáhnout toho, co si tajně přejí! Důkazem budiž letiště v Calgary, kde byli cestující obdarováni dárky, které si přáli. Vánoce zkrátka umí zázraky a Santa Claus to někdy zvládá i před nimi… Po prohlédnutí videa je nad slunce jasné, že zázrak se skutečně stal. Nešlo sice o zázrak, jenž by nebyl vysvětlitelný lidským rozumem, ale i tak dojal cestující až k pláči.
Klip Českého rozhlasu: Normální je platit… Ale jen za to, co si objednáte!
Klip Českého rozhlasu, který jste si již určitě stihli přehrát, míří jednoznačně k jedinému cíli. Vymámit z obyčejného člověka zákonem stanovené poplatky za užívání veřejnoprávního média. Mladý muž sedící v restauraci, má zaplatit za jím vypité pivo. Snaží se přitom vymlouvat na to, že ostatní neplatí atd.atd. Proč by ale taky měli, když třeba pivo nemají rádi, do hospody třeba ani nechodí anebo, což může být hlavní argument, mají již pivo prakticky předplaceno! Dost bylo jinotajných řečí! Podívejme se na situaci jednoduše…
Středozemě plná hobitů a trpaslíků je blíže, než si myslíte
Že Nový Zéland zrovna není cílem vaší dovolené? Tak pokud jste fanouškem knih J. R. R. Tolkiena, jeden důvod, proč se tam podívat, by se tu pro vás našel. Můžete si tam totiž připadat doslova, jako kdybyste místo v reálném světě žili ve Středozemi, kterou znáte z Pána prstenů nebo Hobita.
Upřímná reklama na Coca-Colu, kterou v televizi neuvidíte
Nová reklama na Coca-Colu se chlubí vším, co firma dělá proto, aby lidem pomohla konzumovat méně kalorií: „V naší nabídce více než 650 nápojů nabízíme nyní více než 180 s nízkým a nulovým obsahem kalorií,“ vysvětluje vypravěč. Reklama rovněž vysvětluje, jak vám jedna plechovka Coly dá 140 „šťastných“ kalorií, které můžete věnovat aktivitám jako tanec nebo smích. Na konci spotu je ještě malými písmeny poznamenáno, že „Spálené kalorie se mohou lišit.“