Reklama musí zaujmout. A jak lidi zaujmout na tolik, aby si reklamu spustili ještě aspoň jednou a aby se o ni podělili se svými známými? Tým eSvetlo.cz vsadil na humor. A jak je vidět, byla to rozhodně trefa do černého. Není nad reklamu, při které se zasmějete. Vtipné scény vám jistě utkví v paměti.
Anglická agentura pro reklamní standardy (ASA) se bude tento týden zabývat stížnostmi na údajně nezodpovědnou a nechutnou reklamu na chléb značky Kingsmill. Důvodem je video o délce 30 vteřin, které vyrobila reklamní agentura Contagious Content.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.