Už nezáleží na tom, zda jste nebo nejste uživateli Facebooku. Inzeráty se k vám dostanou tak jako tak. Facebook je teď schopný zobrazovat reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají.
Štítek: Reklama na internetu
Viditelnost příspěvků na Facebooku klesla na 2 %
Gigant sociálních sítí nám dává jasně najevo, že své služby nebude poskytovat zadarmo a postupem času budou firmy za reklamu platit v celém rozsahu.
CPM (Cost Per Mile, Cost Per Thousand)
Cena za (zpravidla) tisíc zobrazení inzerátu, model placení internetové inzerce, který nehledí na efektivitu. Velmi často je lepší použít CPC neboli placení za proklik.
CPA (Cost Per Acquistion / Action)
Cena za získání (zákazníka, mailové adresy, předplatitele, atd.) nebo za aktivitu. Součást případného ROI (návratnost investic) modelu pro vyhodocování SEO či reklamy na Internetu.
Kam mám sakra kliknout pro download ?
Těch reklamních bannerů už je nějak moc :-(
Jak mít YouTube bez reklam?
Reklamy otravují asi každého. Na reklamní bannery už jste možná vycvičeni natolik, že je ani nevnímáte. Ale na začátku videa na YouTube vás těch pár vteřin, které musíte počkat, abyste mohli reklamu přeskočit, může občas pěkně naštvat. Jak to tedy udělat, aby tam žádné reklamy nebyly?
Tisková zpráva: Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah
Firma Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.
Průzkum: Uživatelé internetu mají rádi cílené reklamy a free obsah
Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.
Facebook bude vydělávat na svých uživatelích
Ve snaze vydělávat na své více než miliardě uživatelů by měl Facebook už letos v létě zavést reklamní video.
Prodej reklamy a jak vydělávat na prodeji reklamy u webu nebo online magazínu? 2. část
Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Jak prodávat reklamu u webu, internetového magazínu, osobního blogu či dívčího blogísku
Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit spát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory - náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede, vždy se to povedlo. Tento web nebude výjimka :-).
Na Novinky.cz již přestali označovat komerční sdělení?
Článek o tom, jak mě zaujal jiný článek na Novinkách. Proč mě zaujal? Přečtěte si jej, vy lenoši :-). Já vám to říkat nebudu. NEBUDU!
Vydělávání na internetu: Jaký druh reklamy zvolit a jak najít cílovou skupinu?
Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.