Už nezáleží na tom, zda jste nebo nejste uživateli Facebooku. Inzeráty se k vám dostanou tak jako tak. Facebook je teď schopný zobrazovat reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají.
Cena za (zpravidla) tisíc zobrazení inzerátu, model placení internetové inzerce, který nehledí na efektivitu. Velmi často je lepší použít CPC neboli placení za proklik.
Cena za získání (zákazníka, mailové adresy, předplatitele, atd.) nebo za aktivitu. Součást případného ROI (návratnost investic) modelu pro vyhodocování SEO či reklamy na Internetu.
Reklamy otravují asi každého. Na reklamní bannery už jste možná vycvičeni natolik, že je ani nevnímáte. Ale na začátku videa na YouTube vás těch pár vteřin, které musíte počkat, abyste mohli reklamu přeskočit, může občas pěkně naštvat. Jak to tedy udělat, aby tam žádné reklamy nebyly?
Na internetu začaly kolovat první zkušenosti s firmou Media Discovery, která nabízí služby v oblasti online marketingu – konkrétně reklamy. Praktiky této firmy jsou ovšem… přinejmenším podivné.
Firma Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.
Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.
Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit spát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory - náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede, vždy se to povedlo. Tento web nebude výjimka :-).
Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.