V současné době je globálním tématem rasová a jiná diskriminace, přičemž obrovskou roli v šíření podobných názorů mají i sociální sítě. Nicméně v jejich silách není, aby odstranily veškeré nenávistné příspěvky, alespoň se snaží jejich šíření omezit. V souvislosti s tím Facebook přichází s algoritmem, který automaticky rozpozná a zablokuje propagaci takového příspěvku.
Samozřejmě je to trochu nadnesené a nejspíš je to zbytečně nafouklá bublina. Každopádně se teď hodně mluví o tom, že Google má prostě radši bílou rasu.
Rasisté v Brazílii by si měli dávat pozor na to, co píšou na Facebook a Twitter. V rámci nové kampaně se totiž jejich rasistický komentář ze sociální sítě může objevit na billboardu v blízkosti jejich bydliště. Cílem je ukázat lidem, že jejich slova mají skutečný dopad.
Skupina australských školáků obviňuje zaměstnance společnosti Apple z rasismu poté, co byli vyhozeni z obchodu. Tato událost se stala v nákupním centru Highpoint v předměstí Maribyrnong V Austrálii.
Žijeme ve svobodné zemi, kde si soukromník může vybrat, koho obslouží a koho ne. Nicméně musí počítat s tím, že se takový přístup nebude každému líbit. A najdou se i tací,…
Facebook upřesnil co je to nevhodný obsah, jak vypadá rasistická nadávka nebo do jaké míry je přípustná nahota. Po aktualizaci pravidel Facebooku nemůžete například používat falešná jména a každý by…
Jistě víte, že máte na Facebooku možnost nahlásit nevhodný obsah. Je to jednoduché. Stačí uvést, co vám vadí a odeslat Facebooku. Ten to posoudí, a pokud se rozhodne, že se opravdu jedná o škodlivý obsah, odstraní ho. Avšak může taky uznat, že nemá cenu nic odstraňovat.
Nebojte, tohle nemá být nějaká rasistická narážka na barvu pleti. To se jen tak říká. A když se podíváte na tato videa, zjistíte, že tohle rčení není zrovna pravdivé. Páč ti žlutí umí makat daleko rychleji. Nevěříte? Tak se sami podívejte.
Ať už se vám to líbí nebo ne, tak žijeme ve světe ovládaném reklamami. Ty určuje upravují naše životy už od počátku 2 století, kdy se dostali do rádií a později i do televizí. A s velkou mocí přichází i velká zodpovědnost. I když se dnešní reklamy moc nesnaží dodržovat nějaké morální zásady, oproti starým, rasistickým a sexistickým reklamám se jedná o zlato.
Po několikaměsíčním boji za svobodu slova se Twitter – ač nerad – vzdává a slibuje, že francouzské justici poskytne informace o uživatelích, kteří tweetují nenávistné antisemitské příspěvky s hashtagem Dobrý Žid. Twitter se přitom podání informací vytrvale bránil v rámci své politiky odporu proti žádostem o informace.
Tým San Antonio Spurs se rozhodl, že na finále ligy NBA bude národní hymnu zpívat jedenáctiletý fanoušek týmu a hvězda America’s Got Talent Sebastien de la Cruz. Chlapec „se zlatem v hrdle“ se objevil na stadionu v tradičním kostýmu mariachi, upraveném do barev týmu, a svým zpěvem dostal celý stadion.
Společnost Pepsi byla donucena stáhnout reklamu na nápoj Mountain Dew poté, co byl spot ze všech stran zkritizován za rasistický obsah. Reklama byla stažena ze všech oficiálních online kanálů, ovšem kopie klipu dále kolují na Youtube.