Jak je možné, že iDnes publikovalo výsledky soutěže SuperStar 2015 dřív, než byl znám opravdový vítěz? iDnes tvrdí, že to byla pouze ,,technická chyba“ a článek se publikoval dřív, než chtěli. Ovšem mnoho z nás si jen těžko představí, že redakční systém dokáže sám od sebe vypublikovat článek bez něčího svolení.
Na Buffer se rozhodli zanalyzovat všechny informace ohledně optimálního načasování příspěvků na sociálních médiích, které mají k dispozici. Dali dohromady výzkumy a statistiky Twitteru, Facebooku a emailu a chtějí i vám pomoci najít ten nejlepší čas, ve kterém můžete s ostatními pomocí těchto prostředků komunikovat.
Jste už někdy unavení z publikování příspěvků na svůj blog nebo z propagování svých výrobků či služeb na sociálních sítích? Když budete cokoliv dělat delší dobu, stane se pro vás tato práce příliš monotónní a vy si začnete rozvíjet špatné návyky. Pokud již blogujete nějakou chvíli, můžete například pozorovat, že vaše příspěvky jsou čím dál kratší nebo že už nepíšete vůbec.
Textové editory jsou v poslední době téměř nejžádanějším produktem ve světě software. Proto se jejich množství nekontrolovatelně rozšiřuje a nadšení tvůrci se nejen kvůli nim začínají učit programovat a tím vlastně prodávat to, co v jejich hlavách je. Někteří to pojmou jako zábavu, jiní naopak jako formu výdělku.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.