Dnes vyšlo 15 článků

Štítek: Produkt

Přehodnocení marketingového mixu aneb koncept pěti P

Důkladné promyšlení všech prvků Vašeho byznysu Vám může být velmi prospěšné, bez ohledu na to, o jak malé části se jedná. Je to zásadní věc při umisťování značky, produktu či služby na trh. A složky v konceptu 5P jsou ty pravé klíčové marketingové nástroje k tomu, abyste svůj byznys promysleli strategicky.

Slovník pojmů: Marketingový výzkum

Marketingový výzkum je způsob získávání informací o obchodním trhu (konkurence, tržní příležitosti, rizika, cílové skupiny apod.), které mají význam pro úspěšné vedení firmy. Výstupy z marketingového výzkumu jsou důležitou součástí tvorby marketingové i celopodnikové strategie.

Na Kickstarteru měl tento projekt úspěch, tvůrce ale nastavil špatnou cenu a nezvládl velký zájem

Na Kickstarteru měl tento projekt úspěch, tvůrce ale nastavil špatnou cenu a nezvládl velký zájem

Před 2 lety se na Kickstarteru objevil projekt, který představil chladicí box Coolest Cooler. Tento projekt si získal u lidí velký ohlas a tak se není čemu divit, že se dostal do výroby. A právě v tuto chvíli tento projekt všechny zklamal – tvůrce projektu nastavil cenu příliš nízko a firmě, která se výrobou zabývala, došly peníze, Dodnes tento chladicí box obdrželo pouze 20 tisíc lidí.

Athénská umělkyně vytvořila frustrující verze předmětů, které máme na denním pořádku!

Katerina Kamprani je athénská architektka, která se zviditelnila díky svému (anti)designerskému projektu The Uncomfortable. Už z názvu tohoto projektu poznáte, že vytvořila produkty, které u diváků vyvolají poměrně nepříjemné pocity – produkty jsou nepohodlné, nepraktické a frustrující.

Vzpomínáte si na těchto 10 technologií z minulosti?

V dnešní době chytrých a moderních technologií už nikdo nevzpomíná na ty staré. Pojďme si připomenout technologie, které využívali vaši prarodiče a možná i rodiče. Znáte je?

Tisková zpráva: Ostravu navštíví odborníci i významné osobnosti podnikatelské sféry

26.2.2014 Ostrava Ostravu tento rok navštíví odborníci podnikání, financí a novátorských myšlenek, a to dokonce čtyřikrát. Coworkingové centrum Viva Ostrava, které podporuje ÚMOB Jih, připravilo čtyři velké podnikatelské konference pro…

14 tipů: Jak vytvořit stránku produktu, který se bude dobře prodávat?

Pokud chcete prodat nějaký produkt, je samozřejmě důležitá jeho kvalita. Avšak pokud prodáváte přes internet, je tu i spousta dalších věcí, které zákazníkovo rozhodnutí ovlivní. Například to, jak vypadá stránka produktu. To byste netušili, jakých triků lze využít k přesvědčení nakupujícího.

Nahoru