Tři dny, pět lidí se stresujícím povoláním a pro každého z nich jedna skleněná chatka. Kolem nádherná švédská příroda, kam až oko dohlédne, žádné moderní technologie ani kontakt s vnějším světem. Děsivá představa nebo pohlazení po duši? Přesně takto vypadá experiment s názvem The 72 Hour Cabin, který provádí vědci z lékařské univerzity Institut Karolinska ve Stockholmu. Jejich výzkum má za úkol změřit míru vlivu švédské přírody na redukci stresu.
Barvy jsou nedílnou součástí toho, jak vnímáme svět. Podle barvy si určíme, zda se nám něco líbí či nikoliv, barvy kolem nás ovlivňují naši náladu, barvami vyjadřujeme své pocity. A právě z těchto důvodů jsou tak důležité i na webu. Které z nich jsou tedy na web nejlepší?
Nikdo nepochybuje o tom, že stejně jako Facebook vládne světu, má největší počet uživatelů i u nás v Česku. Co byste už ale možná neřekli je, že velký podíl u nás mají i staří dobří Spolužáci. Mnoho lidí je zná a má na nich profil.
Společnost Check Point® Software Technologies Ltd. (Nasdaq: CHKP), světový lídr v oblasti zabezpečení internetu, publikovala svou druhou mobilní bezpečnostní zprávu. Ta mimo jiné odhaluje, že 79 % podniků zaznamenalo v posledním roce mobilní bezpečnostní incident. Náklady na jejich řešení byly značné. Nová zpráva rovněž zjistila, že 42 % podniků mělo ve sledovaném období více než šest incidentů. 16 % organizací na řešení těchto událostí vynaložilo více než 500 tisíc USD.
Společnost Apple obhájil první pozici mezi nejhodnotnějšími značkami světa. Hodnota značky Apple vzrostla o 1 %, naopak třeba značka Samsung zaznamenala nárůst o 51 %.
Magazín PC Adviser se ptal uživatelů, který smartphone ze současných nejlepších modelů na trhu by si vybrali, pokud by nebrali v potaz jeho cenu a ostatní důvody proč by si smartphone nekoupili.
Na objevit.cz jsme zmínili novou vychytávku AdWords zvanou Enhanced Campaigns, která vylepšuje možnosti správců při práci s mobilními kampaněmi. Tým AdWords si tohoto nástroje očividně velmi cení a aby podpořil jeho používání, publikoval na svém webu dvě případové studie velkých firem zdůrazňující význam mobilních webů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.