Štítek: PR

Staropramen přechází na temnou stranu. Digitální komunikaci firmy zajistí Dark Side

V tendru, který vyhlásila společnost Pivovary Staropramen, zvítězila digitální agentura Dark Side. Druhým vítězem se stali žraloci vod sociálních médií Socialsharks.

Konsepti má novou manažerku marketingu a dodavatele PR služeb

Lenka Fučíková se stala součástí společnosti Konsepti. Bude na pozici manažerky marketingu, tudíž se bude starat o veškeré reklamní kampaně společnosti Konsepti. Předešlě působila Lenka Fučíková v agentuře Nydrle. Co se týká PR služeb, bude je mít externě na starosti studio PIART.

Jiří Rozkošný se bude starat o PR aktivity značky Audi

V pozici PR specialisty značky Audi automobilového prodejce Porsche Česká republika, se od počátku příštího roku objeví Jiří Rozkošný. V jeho kompetenci bude realizace produktové a komunikační ofenzivy značky Audi.

Výrobce pneumatik Nokian Tyres posiluje marketingový tým

Finská společnost Nokian Tyres, která se zabývá výrobou pneumatik, rozšiřuje marketingový tým pro evropský region. V pozici středoevropské manažerky marketingu a komunikace nově působí Pavla Veselá a středoevropské PR manažerky Zuzana Michalová.

Jak Alza.cz hledala ztracený e-mail…

Občas si zákazníci neodpustí vulgární slůvka, která mají zdůraznit a podtrhnout jejich naštvanost. Poté na řadu nastupuje talent pracovníků PR oddělení, kteří se nesmí nechat vytočit ani sebesprostějším slovíčkem či urážkou. Názornou ukázku, jak se bravurně vypořádat s rozčíleným člověkem, předvedl v pátek 5. srpna 2016 na sociální síti internetový obchod Alza.cz.

Bohuslav Bohuněk: O budoucnost tištěných titulů se nebojím

Bohuslav Bohuněk je známým českým novinářem a redaktorem v MarketingSalesMedia. Svému oboru se plně věnuje již od 90. let, kdy ještě bylo na internetu zázrakem najít kvalitní informace. Proč věří tomu, že tištěné tituly stále mají budoucnost? Jaké chyby dle Bohuslava Bohuňka PRsté neustále opakují? Přečtěte si více v rozhovoru.

4 pádné důvody, proč pít kávu v práci

Možná bychom se až divili, kolik lidí ráno nevstane bez pořádné silné kávy. Jedná se o náš tak zvaný rituál, kdy jakmile vyjdeme z postele, naše kroky směřují ke kávovaru či rychlovarné konvici. Důvod je jediný, uvařit si onu tmavě hnědou tekutinu, kterou již po staletí nazýváme kávou.

PŘEDSTAVUJEME: SeznamŠkol.eu – Najděte si svou vysněnou vysokou školu!

Budoucnost je ve vzdělání. Společnost by totiž nebyla bez učitelů, ekonomů či doktorů a proto jsou pro nás školy stále to nejdůležitější a nejcennější, co v životě máme. Roky, které strávíme produktivním myšlením, věnujeme do našeho vzdělávání. A následně si nacházíme pozice v námi vysněných firmách.

PŘEDSTAVUME: Macbookárna – Obchod, z kterého nemůžete odejít s prázdnou!

Před několika lety jsem dostal svůj první notebook – překvapivě s oblíbeným operačním systémem Windows, který má v současné době asi každý 2. člověk. Je to sice po jisté stránce povedený operační systém, ale po určité době omrzí a dostane se do fáze, kdy se nedá používat. Seká se, aktualizace jsou čím dál tím otravnější, aplikace padají… prostě stav, kdy máte chuť něco takového vzít a zašlapat do země.

Pavel Eichler z HitHit.cz: Ego je velký problém nejen ve crowdfundingu

HitHit je takovou českou obdobou Kickstarteru. Serveru, který pomáhá lidem splnit si svůj sen. Funguje na bázi crowdfundingu. Tedy tak, že na samotný rozjezd projektu přispívají lidé sami, neboť věří…

Rostislav Kocman: Musíte umět rozlišovat mezi bouří ve sklenici vody a mezi skutečným problémem (3/3)

V poslední části našeho rozhovoru jsme se s Rosťou pošťourali v situaci, kdy prostě udělali z komára velblouda. I Rosťa sám říká, že by se mělo rozlišovat mezi bouří ve…

Rostislav Kocman: Pokud vás jako tiskového mluvčího někdo vykolejí, špatně jste se připravili (2/3)

Pokračuje naše příjemné povídání s Rosťou. Tentokrát nám prozradil něco o své profesionální deformaci, vyjádřil se ke klasické odpovědi tiskových mluvčí „Bez komentáře“ a prozradil, jak vyvést takového tiskového mluvčího…

Rostislav Kocman: To, co potřebuje každý tiskový mluvčí, je poznámkový blok, náhradní propiska a telefon (1/3)

Tentokrát jsme si popovídali s Rosťou Kocmanem. Možná ho znáte díky sporné kauze, o které se dlouhou dobu debatovalo. I k tomu se v rozhovoru dostaneme. Začneme ale pěkně pozvolna,…

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

Květoslava Lišková: Díky OVACOPI jsem vystoupila z komfortní zóny

Přestože je z Krnova, má ryzí ostravské srdce. Teprve dvaadvacetiletá Květoslava Lišková toho za pár let stihla skutečně mnoho – spojila ostravské pisálky, programováníchtivé slečny i milovníky technologií. O OVACOPI, platformě setkávání copywriterů a kreativců, říká, že vzniklo z nešťastné lásky, aby ji mohlo udělat šťastnou. A kromě ní také stovky pravidelných návštěvníků těchto inspirativních akcí.

Nahoru