Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: PPC

Štefan Chochláč: Hlavním problémem PPC reklamy pro e-commerce je její časová náročnost (2/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A tak si o něm konečně jdeme pořádně popovídat.

Štefan Chochláč: Blue Winston dokáže jednoduše nahradit člověka (1/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A protože se mi tento projekt zdál zajímavý (a Štefana navíc moc v médiích neuvidíte), tak jsem si jej pozval k nám do redakce, aby nám o tom povykládal více.

CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)

Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

Petr Soukup - Simplia - logo

Petr Soukup: Troufnul bych si říct, že jsem termín „pronájem eshopu“ vymyslel

Jen málokdo v ČR toho ví o tvorbě eshopů a jejich provozu tolik jako človíček s přezdívkou „Souki“. Celým jménem Petr Soukup. Zakladatel společnosti Simplia s.r.o. A přestože řešení od Simplie využívá už pár set eshopů. Přitom se o této malé české firmičce nikde moc nepíše. Je načase to změnit.

Případová studie AdWords: Jak Enhanced Campaigns pomohli firmám Adidas a RadioShack

Na objevit.cz jsme zmínili novou vychytávku AdWords zvanou Enhanced Campaigns, která vylepšuje možnosti správců při práci s mobilními kampaněmi. Tým AdWords si tohoto nástroje očividně velmi cení a aby podpořil jeho používání, publikoval na svém webu dvě případové studie velkých firem zdůrazňující význam mobilních webů.
Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

PPC je nesmírně komplexní obor. Nebudu věci zjednodušovat a hlásat, že inzeráty jsou to hlavní – naopak jsou většinou jen třešničkou na dortu tvrdé práci s analýzou klíčových slov a průběžného vyhodnocování kampaní. Tahle třešnička je však setsakramentsky důležitá – V 95 znacích musíte zaměřit přesnou cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přesto často vidím odfláklé nebo rovnou hrozné inzeráty plné klišé. Na několika příkladech si proto ukážeme, jak PPC inzeráty psát lépe.
AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords tým se v poslední době nadře. Už Product Listings je průlomovou záležitostí (po vzoru srovnávačů cen vrátí na dotaz pět „nejrelevantnějších” produktů i s obrázky). Dámy a pánové z AdWords však pokračují a představují mocný nástroj, kterým můžete optimalizovat svoje náklady za proklik v závislosti na zařízení nebo dokonce denní době.

Sponzorované tipy aneb Nový druh reklamy?

Reklamní magazín Kamoska.cz publikoval na Webtrhu nabídku začínající slovy „Zapomeňte na drahé PPC, sociální sítě plné falešných účtů a pravěké bannery.” Protože se PPC zabývám, ihned mě to zaujalo a následoval neodvratný klik. O pár minut později jsem se drbal za uchem z tzv. sponzorovaných tipů. O co se jedná?
Nahoru