Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.
Štítek: Pinterest
Pinterest zavádí reklamy
Minulý měsíc Pinterest oznámil svoje plány na experimentování s reklamou prostřednictvím propagovaných Pinů. Někteří uživatelé tyto nové reklamy uvidí již dnes. Následuje tak ostatní sítě, z poslední doby např. Instagram.
Astronautka se pochlubila s plyšákem vytvořeným ve vesmíru
Minulý týden se astronautka Karen Nyberg rozhodla vytvořit plyšáka pro svého 3 letého syna. Jako materiál použila zbytky z vesmírné stanice. Navíc svůj výtvor nahrála na Pinterest, kde pravidelně zveřejňuje svoje fotky z vesmíru.
Infografika: 6 důležitých faktů pro marketing na sociálních sítích
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Infografika: 65% lidí při nákupu dárku se inspiruje na sociálních sítích
Jak jsme vůbec nakupovali před internetem? Dnešní konzumenti to mají jednoduché – přátelé, rodina a další nepřímo napovídají podle svých akcí na Facebooku nebo Pinterestu. Infografika společnosti Crowdtap popisuje nákupy…
Monopoly v Google verzi
Také jste jako malí milovali tu hru, kterou znal snad každý, Monopoly? A že byste si ji možná rádi zahráli i teď, ale připadáte si na to moc dospělí? Ne s touto Google verzí… I Monopoly se už přizpůsobilo naší digitální době. Kdo by chtěl v dnešní době kupovat nemovitosti, když se miliardy pohybují ve světě webových technologií?
1 ze 4 dospělých lituje svých publikovaných příspěvků
Je tak snadné tweetovat, publikovat příspěvek na Facebooku nebo fotku na Instagramu v té konkrétní chvíli. Ale někdy se později můžete nad svými emotivními příspěvky nebo jejich sporným obsahem zamyslet a litovat toho, že jste je vůbec kdy zveřejnili. I nový průzkum ukazuje, že jeden ze čtyř dospělých lidí se bojí, že dostane padáka nebo ho odmítne potenciální zaměstnavatel, když uvidí jeho nemorální, příliš emotivní nebo jinak škodlivé příspěvky na sociálních sítích.
iPhone je nejvíce sociálním zařízením
Mobilní web je více sociální než desktopový a mezi mobilními zařízeními je nejvíce společenský iPhone. Tedy aspoň podle nových poznatků a v pondělí zveřejněných rozsáhlých studiích sociálního chování ze ShareThis. Studie srovnávaly miliardy společenských akcí a interakcí mezi stolním počítačem a mobilním webem, aby bylo možné určit, která platforma více podněcuje sociální činnost.
Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky
Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Infografika: Jaké obrázky na Pinterestu spíše zapůsobí?
Marketing na webu se stává více vizuálním. Vědět, jaké obrázky a fotografie přilákají více fanoušků, followerů a potenciálních zákazníků, je pro novodobé marketéry klíčové.
Bílý dům je na Instagramu
Moderní technologie se promítají i do politiky. Ani významní političtí představitelé si nemohou dovolit být bez kontaktu se svými fanoušky a nejlepší jsou pro to sociální sítě. Po nedávném zájmu okolo Instagramu, díky jeho nové funkci nahrávání videa, se i prezident Obama rozhodl vyzkoušet tuto platformu pro sdílení fotografií a teď už i videí.
5 způsobů, jak poděkovat komunitě na sociálních sítích
Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?
Infografika: Jak vytvořit perfektní post na Facebooku, Twitteru, Pinterestu a Google+
Existuje vůbec něco jako perfektní post?
Nejdůkladnější průvodce po dimenzích sociálních sítí
Řešíte také, jakou velikost má mít obrázek, který chcete nahrát na sociální sítě? Jedny rozměry pro Facebook, jiné pro Pinterest, další pro…
Infografika: Online boje sociálních sítí
Znovu a znovu se sociální sítě snaží mezi sebou bojovat. Bojují, kdo bude lepší, kdo nabídne uživatelům více možností, kdo bude zábavnější. Některé z těchto online bitev jsou uvedeny v infografice, kterou zpracoval HootSuite.
Infografika: 7 zásad, jak zařídit sdílení vašeho obsahu
Obsah je pán – to už dnes víme všichni. Bez slušného obsahu vašich statusů, tweetů nebo pinů si vás nikdo ani nevšimne. I vynikající obsah může ale naprosto zapadnout, když ho neumíte dobře prodat.
SMAD: Co dělat, abyste se ze sociálních sítí nezbláznili?
Social Media Anxiety Disorder, známá jako SMAD, je psychologická porucha vyplývající z vašeho vztahu s Instagramem, Twitterem, Facebookem a dalších sociálních sítí... Vědci přestávají SMAD kvalifikovat jako poruchu, ale je to nepochybně problém.
Pinterest uzavírá partnerství se značkami: U pinů přibudou informace
Pinterest chystá zajímavý upgrade, který by mohl do budoucna značně usnadnit uživatelům vyhledávání potřebných informací. Místo odkazu na originální zdroj by se nyní měl u určitých produktů, s jejichž firmami má Pinterest smlouvu, zobrazovat konkrétní informace, jako třeba cena, recenze filmů nebo seznam receptů.
Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys
Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.
Pinterest dostal další investici – tentokrát do firmy přiteče 200 mega
Populární sociální síť Pinterest od roku 2009, kdy vznikla, zažila ohromný skok. Tato sociální síť spojuje lidi, kteří mají stejný vkus. Uživatelé mohou spolu sdílet fotky, vytvářet si tématické kolekce z hezkých snímků a zajímavých obrázků. Nápad je to jednoduchý a do jisté míry byl ve své době převratný. A stále je. Což ostatně dokazují poslední investice do této firmy.