Štítek: Petr Čaník

Petra Čaníková: K popisu práce copywritera patří respektovat širší souvislosti

V oboru se pohybovala dávno před tím, než dostal nálepku „copywriting.“ Obsahová specialistka Petra Čaníková je velmi příjemná a upřímná žena, která kromě práce na volné noze stíhá vychovávat dvě děti, objíždět CopyCampy a vše brát s nadhledem. Spolupracovala s Transparency International, stojí za projektem Výmoly a pokorně tvrdí, že díky každé zakázce zjistí, co ještě neumí.

TN.cz: Trivializace, bulvarizace a ubavení se k smrti

TN.cz: Trivializace, bulvarizace a ubavení se k smrti

Tak nám Nova přinesla nový web TN.cz. Drahý web; pro mě osobně nikoliv hodnotou, ale především cenou (100 miliónů). Zajímavý zpravodajský portál? Bohužel ale asi nepatřím k té správné cílovce, pro kterou byl tento web vytvořen a která náležitě ocení zábavnou formu podávání zpráv. Při procházení tohoto webu ani jednou nenapadlo něco, co by se podobalo zpravodajství nebo jen z dálky připomínalo serióznost.
Nahoru