I přesto, že Pepsi nepatří mezi preferované nápoje sportovců a návštěvníků posiloven, společnost Pepsi uvedla, že ve svém novém marketingovém tahu zapůsobí právě na ně.
Štítek: Pepsi
Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling
Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce…
PepsiPhone P1: Čínský telefon s americkou značkou
Společnost Pepsi se rozhodla využít sílu své značky a vstoupila na trh s mobilními telefony. Mobilní telefon PepsiPhone P1 vyrobí společnost Shenzhen Scooby Communication Equipment, ale jen za předpokladu, že získá dostatečnou finanční podporu ve formě crowdsoucingu na portále JD Finance, čínské obdobě Kickstarteru. Cílem je nasbírat 3 miliony juanů, což je v přepočtu zhruba 11,9 milionů korun.
PEPSI COLA CHYSTÁ SMARTPHONE? CHTĚJÍ SNAD DOBÝT MOBILNÍ TRH?
Výrobce sladkých vod a nápojů Pepsi chystá něco opravdu velkého. Nejnovější informace nasvědčují tomu, že chystají vydat Android telefon s 5,5 palcovým displejem a rozlišením 1080p, 2GB operační paměti a s 13 MPx fotoaparátem. Dělá si z nás výrobce bublinkového nápoje jen legraci?
První tweety: I velké společnosti jednou na Twitteru začínaly
Když v březnu 2006 vznikl Twitter, ani jeho tvůrci si nebyli moc jistí, co to vlastně ten Twitter je. Mnoho lidí jej nazývalo sociální sítí, někteří mu zase říkali mikroblogovací platforma. Spoluzakladatel Evan Williams ho původně popsal jako „status updates and social utility“ – tedy takový sociální nástroj určený k aktualizaci stavu. Problém byl v tom, že Twitter se vlastně ani nedal nijak pořádně popsat. Bylo to totiž něco úplně nového.
Reklama: Autobusová zastávka od Pepsi Max je skutečně „neuvěřitelná“
Představte si, že sedíte na zastávce. Najednou se podíváte se podívat nalevo a uvidíte UFO. Nebo obrovského robota. Nebo úplně jinou neuvěřitelnou věc. Jaká by byla vaše reakce?
31 kreativních reklam, u kterých se pobavíte
Reklamy jsou všude kolem nás. A většina z nich je o ničem, nudná, a akorát nás otravuje. To ale neplatí o těchto reklamách, se kterýma si jejich tvůrci skutečně vyhráli.