Štítek: Pepsi

Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling

Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce…

PepsiPhone P1: Čínský telefon s americkou značkou

Společnost Pepsi se rozhodla využít sílu své značky a vstoupila na trh s mobilními telefony. Mobilní telefon PepsiPhone P1 vyrobí společnost Shenzhen Scooby Communication Equipment, ale jen za předpokladu, že získá dostatečnou finanční podporu ve formě crowdsoucingu na portále JD Finance, čínské obdobě Kickstarteru. Cílem je nasbírat 3 miliony juanů, což je v přepočtu zhruba 11,9 milionů korun.

PEPSI COLA CHYSTÁ SMARTPHONE? CHTĚJÍ SNAD DOBÝT MOBILNÍ TRH?

Výrobce sladkých vod a nápojů Pepsi chystá něco opravdu velkého. Nejnovější informace nasvědčují tomu, že chystají vydat Android telefon s 5,5 palcovým displejem a rozlišením 1080p, 2GB operační paměti a s 13 MPx fotoaparátem. Dělá si z nás výrobce bublinkového nápoje jen legraci?

První tweety: I velké společnosti jednou na Twitteru začínaly

Když v březnu 2006 vznikl Twitter, ani jeho tvůrci si nebyli moc jistí, co to vlastně ten Twitter je. Mnoho lidí jej nazývalo sociální sítí, někteří mu zase říkali mikroblogovací platforma. Spoluzakladatel Evan Williams ho původně popsal jako „status updates and social utility“ – tedy takový sociální nástroj určený k aktualizaci stavu. Problém byl v tom, že Twitter se vlastně ani nedal nijak pořádně popsat. Bylo to totiž něco úplně nového.

Chuť PEPSI

Chuť PEPSI
Infografika: Jak se měnila loga?

Infografika: Jak se měnila loga?

I takové významné značky jako Pepsi, Shell, Xerox, BMW, IBM, Canon, Kodak, Volkswagen, Ymca, Apple, Mercedes Benz a Windows měnily občas uznaly, že jejich logo je k ničemu a změnili ho. Některá loga zůstala stejná nebo si aspoň zachovala svoji hlavní myšlenku, jiná se proměnila téměř od základů. V některých případech zase vidíme, že se dnes logo vrátilo ke své dávné původní podobě. Líbí se vám všechna konečná loga nejvíce nebo byste upřednostnili nějaké jiné, které se objevilo ve vývojové řadě?
Jony Ive přetváří věci

Jony Ive přetváří věci

Nový barevný redesign iOS 7 získal spoustu kladných ohlasů, které tvrdí, že Apple udělal krok správným směrem, ale i spravedlivý podíl kritiky. Nikdo z těchto kritiků však nebyl tak kreativní jako ti, kteří se zapojili do projektu na Tumblru nazvaném „Jony Ive přetváří věci“.
Pepsi Like Machine: Dejte Like a dostanete Pepsi zdarma

Pepsi Like Machine: Dejte Like a dostanete Pepsi zdarma

Společnost Pepsi využila koncertu Beyoncé v Antverpách v Belgii k tomu, aby představila novinku – automat na Pepsi, který vydá plechovku nápoje nebo jiné zboží Pepsi, když si jejich stránku liknete na Facebooku. Může taková věc fungovat?
Mountain Dew muselo stáhnout „nejrasističtější reklamu v historii“

Mountain Dew muselo stáhnout „nejrasističtější reklamu v historii“

Společnost Pepsi byla donucena stáhnout reklamu na nápoj Mountain Dew poté, co byl spot ze všech stran zkritizován za rasistický obsah. Reklama byla stažena ze všech oficiálních online kanálů, ovšem kopie klipu dále kolují na Youtube.
Infografika: Vánoce se blíží. Nákupní horečka vrcholí. Možná ale nevíte, že vaše peníze skončí v nárůči jen několika málo firem

Infografika: Vánoce se blíží. Nákupní horečka vrcholí. Možná ale nevíte, že vaše peníze skončí v nárůči jen několika málo firem

Ano. Není to kec. Skutečně, když si projdete tuto infografiku, zjistíte, že peníze, které utratíte za dárky, jídlo, pití nebo třeba kosmetiku na Vánoce skončí v náruči několika málo firem. Aneb konspirace v té nejryzejší podobě.
Nahoru