Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: PC hry

GTA V: Náhled do garáže

GTA V: Náhled do garáže

Jak jste si jistě mohli všimnout, v našich herních novinkách se věnujeme novému Grand Theft Auto V poměrně často. Důvodem je velká popularita u hráčů, ale také atraktivní materiál, který známý Rockstar pouští ven. Děje se tak postupně, ale je přirozeně je toho stále více a více...
GTA: Online!

GTA: Online!

Ještě jsme se ani nedočkali tolik očekávaného Grand Theft Auto 5 a Rockstar North nám oznámil další novinku. Ano - oficiální Grand Theft Auto multiplayer, který má být skutečně velkolepý, jak se můžete přesvědčit v dnešním článku. Krom stručných informací můžete rovněž shlédnout oficiální trailer a pokochat se hrstkou screenshotů. Život kriminálníka čeká!
The Sims 4: Ještě reálnější!

The Sims 4: Ještě reálnější!

Nedávno na internet proniklo několik obrázku z připravovaných The Sims 4. V dnešním článku se o ně podělíme s vámi - našimi čtenáři. Už na první pohled lze konstatovat, že simulace života v The Sims 4 bude zase o něco reálnější.
Nový Humble Bundle – hry za 4 tisíce v balíčku za stovku

Nový Humble Bundle – hry za 4 tisíce v balíčku za stovku

Humble Bundle patří mezi nejlepší myšlenky v éře digitální distribuce. Každých 14 dní se objeví nový balíček s atraktivními hrami, které jsou vám nabídnuty za cenu, kterou si sami určíte (minimálně však 1 dolar, tedy asi 20kč). Abyste však byli motivováni zaplatit více, existuje hranice průměrné částky. Pokud tuto hranici překonáte, dostanete navíc ještě pár her a bonusů.Za 2 hodiny se prodalo více než 150 tisíc balíčků!
Betrayer: Nová FPS od tvůrcu F.E.A.R.

Betrayer: Nová FPS od tvůrcu F.E.A.R.

Tvůrci originální střílečky F.E.A.R. s oblíbenou malou holčičkou a No One Lives Forever oznámili práce na dalším projektu, který nese název Betrayer. V tom se vrátíme v čase do dob kolonizace, konkrétně do roku 1604.
Saints Row IV za dveřmi

Saints Row IV za dveřmi

A je to tady! Saints Row, který se proslavil především, jako mnohem uvolněnější alternativa Grand Theft Auto (GTA) se již téměř dočkal svého 4. dílu! Jeho vývoj byl natolik perný, že dokonce změnil celé vývojářské studio, na něm pracující.
Bioshock Infinite

Bioshock Infinite

Na Bioshock Infinite se člověk nemůže nikterak připravit a dokonce nejde ani specifikovat, co od něj má čekat. Nový Bioshock se jednoduše povedl, a tam kde ostatní vývojáři padají, Bioshock exceluje. Nejvíce vystihující věta je asi taková, že Bioshock Infinite je ukázkou nepřeberného chaosu uprostřed naprosto fungujícího řádu. Trochu paradoxní, že? Ano - jako celá hra, která je v tomto případě skutečným zážitkem! Detaily najdete v recenzi...
Street Fighter IV Ultra s novými postavami i módy

Street Fighter IV Ultra s novými postavami i módy

Přesto, že bojovky jsou na PC nedostatkovým zbožím, v poslední době se herní vývojáři snaží tento deficit zahladit a zřejmě tak uspokojit hráče, kteří nemají přístup ke konzolím - nebo jednoduše nechtějí mít. Pokud patříte ke starší generaci, možná si vzpomenete, že bojové hry měli na PC vždy své čestné místo. Vzpomeňme třeba na tolik oblíbený Mortal Kombat 4. Pak ale následovala opravdu velká pauza, kdy se bojovky přesunuly zejména na konzole. Jak již bylo zmíněno, v poslední době se situace pozvolna mění.
Lukáš Erben – nejméně známý herní šéfredaktor

Lukáš Erben – nejméně známý herní šéfredaktor

Poklady z popelnice, ano to je zdroj, z kterého vám dnes přinášíme již pátý přepis audiorozhovoru. Dnes se bude jednat pro někoho možná o méně známou osobu, která však působila, jako šéfredaktor časopisů SCORE i Gamestar. Nejedná se o nikoho jiného, než Lukáše Erbena, který není pro většinu čtenářů herních magazínů tak vybavitelný, jako třeba Jan Eisler či Karel Papík, přesto vám můžeme zaručit jedno. Rozhovor patří mezi jedny z nejzajímavějších, a to už jen z toho titulu, že zazní spousty věci, které jste doposud neslyšeli. Dozvíme se opět také spousty faktů ze zákulisí SCORE, takže pokud máte k herní publicistice aspoň minimální vztah, jistě shledáte i další přepis rozhovoru, jako atraktivní :)
Assasin’s Creed IV: Black Flag v novém videu

Assasin’s Creed IV: Black Flag v novém videu

Kdo by neznal dnes již tolik populární sérii Assasin's Creed? V posledním díle jsme se ocitli v době kolonizace a dokonce nám byla dána možnost, uchopit se role Indiána a tomahawkem povraždit pár Yankees. Objevily se i námořní bitvy, na které se rozhodl další díl Assasin's Creed IV: Black Flag specializovat.
Magrunner: Dark Pulse

Magrunner: Dark Pulse

Hráli jste Portal? Pokud ano a vzpomínáte na něj positivně, pak zbystřete. Magrunner: Dark Pulse je hra na podobném konceptu, přesto, že v jádru je originální a odlišná. Tentokrát nebudeme tvořit portály, nýbrž si pohrávat s magnetismem, díky kterému budete muset manipulovat s prostředím a překonávat tak logické hádanky a překážky. Samotná hra toho však skrývá především ve svém příběhu mnohem více - čtěte naší recenzi.
GRID 2

GRID 2

Taky si myslíte, že série Need For Speed je již vyčerpaná? Pak vás možná zaujme nedávný závodní kousek s názvem GRID 2. Hra pochází z dílny Codemasters a ve své podstatě staví na prvním dílu. Přesto funguje trochu jinak, především, co se jízdního modelu týče. To je také důvodem, proč pro někoho zůstává na pomyslném trůně díl první. My se domníváme, že GRID 2 se povedl hodně, a pokud si rádi zajezdíte a nevadí vám trochu té výzvy, pravdepodobně s námi budete souhlasit. Více čtěte v naší recenzi...
Tomáš Mrkvička – krátkodobý šéfredaktor SCORE

Tomáš Mrkvička – krátkodobý šéfredaktor SCORE

Od stejného zdroje, vám dnes přinášíme již čtvrtý přepis audiorozhovoru, tentokrát s Tomášem Mrkvičkou. Možná to pro řadu z vás nebude tak významné jméno, jako například předešlý Jan Eisler, jelikož byl šéfredaktorem SCORE pouze kolem půl roku. Přesto se však na SCORE markantně podepsal - dost ho zvednul a zavedl spousty rubrik, z kterých těžil časopis i po jeho odchodu a některé najdeme v časopise dodnes. Krom toho rozhovor odhaluje spousty věcí a souvislostí, které se nikde jinde na internetu nedozvíte. Další úhel pohledu aneb výlet do historie herní publicistiky v Čechách.
Jakub Červinka – matador z herní branže

Jakub Červinka – matador z herní branže

Od stejného zdroje, vám dnes přinášíme již třetí přepis audiorozhovoru,tentokrát s osobou, která se kolem her a herních časopisů motá již od samého počátku, až dodnes. Nejedná se o nikoho jiného, než Jakuba Červinku, známého také pod přezdívkou "Červ". Jakub Červinka pamatuje ještě černobílý Excalibur, ale stejně tak strávil velké množství času v časopisu SCORE. Krom toho, že Jakub Červinka je opravdu pamětníkem, dojde také k odhalení mnoha vnitřních záležitostí v bývalých redakcí SCORE. Krach a následná reinkarnace s Tukanem není jediné, co v rozhovoru zazní. Rozhodně tak je, co číst nebo poslouchat.
Lukáš Codr – herní redaktor, který skončil v Číně

Lukáš Codr – herní redaktor, který skončil v Číně

Dnes vám přinášíme další přepis rozhovoru - od stejného autora, jako posledně. I v tomto případě se jedná o herního redaktora, který to dotáhl velmi daleko a má tak bohaté zkušenosti. Dnes pracuje v Číně, čili se samozřejmě nejedná o nikoho jiného, než Lukáše Codra. Jiní ho mouhou znát také pod přezdívkou 'Čočík', třeba z jeho začátku na Bonuswebu nebo v časopise Gamestar. Stejně tak byl vidět i v záležitosti Level TV, která se rozjízděla na DVD k časopisu Level. V rozhovoru zazní spousty zajímavých informací a úsměvný je rovněž jeho konec. Detaily ohledně natáčení rozhovoru se můžete opět dozvědět na stránce autora rozhovoru. Určitě nám dáte za pravdu a rozhovor shledáte atraktivním.
Jan Eisler – rozhovor s legendárním herním redaktorem

Jan Eisler – rozhovor s legendárním herním redaktorem

Dnes jsme pro vás připravili přepis unikátního rozhovoru s jedním z prvních redaktorů o počítačových hrách, který stál u zrodu herní publicistiky a rovněž patřil mezi zakládající členy časopisů Excalibur a SCORE. Samotný rozhovor tak není přímo naší prací, přesto myslíme, že je hodně zajímavý a stojí za přečtení, už jen z toho titulu, že přesvědčit Jana Eislera, aby se nechal vyzpovídat, byl poměrně problém. Zaznělo spousty věcí, které málokdo řekne nahlas. Můžete si tak být jistí tím, že se nejedná o ztracený čas a rozhovor je určitě přinosem. Jedná se o přepis téměř 40 minutového audio rozhovoru, který najdete ZDE. Následně se přímo na webu autora rozhovoru můžete dozvědět detaily ohledně jeho natáčení.
Blizzard přiznal chybku, díky které si přes 400 hráčů Diabla III nelegálně vydělalo peníze

Blizzard přiznal chybku, díky které si přes 400 hráčů Diabla III nelegálně vydělalo peníze

Díky chybě v nové minulý týden vydané aktualizaci hry Diablo III si své virtuální zlato ve hře zduplikovalo, často mnohonásobně, 415 hráčů. Společnost Blizzard Entertainment provozující hru o tom informovala v tiskovém prohlášení.
Proč hrajeme hry?

Proč hrajeme hry?

Zkuste se na chvíli zamyslet, kolik hodin jste během svého života strávili hraním her na počítači. Desítky, možná stovky hodin? Někteří z nás by asi zjistili, že to jsou desítky tisíc hodin, které strávili na serverech jako Super-hry.com, když se zrovna nudili v práci. A přestože jsme u her strávili takové velké množství času, neustále se k nim vracíme. Proč?
Audiohraní – hry pro zrakově postižené a i pro hráče bez zrakového postižení

Audiohraní – hry pro zrakově postižené a i pro hráče bez zrakového postižení

Téma tohoto článku bude spíše takové odpočinkové a hravé. Řeč bude o tom, jak je to s hrami (nejen na klasickém stolním počítači) pro zrakově postižené lidi.
Nahoru