Štítek: originální vizitky

Nápady na neobvyklé vizitky

I když většinu informací dnes udržujeme elektronicky, klasickým vizitkám ještě neodzvonilo. Hodí se zejména na akcích, kde není čas vypisovat si kontakt do chytrého telefonu. Účelem každé vizitky je předání kontaktních údajů. Lidé v businessu jich ale často mají tolik, že pokud si na vás ještě mají vzpomenout, je dobré je zaujmout něčím navíc. Třeba originálním designem nebo zpracováním vizitky. Níže uvádíme pár zajímavých příkladů. Inspirujte se!

50 bizarních návrhů na vizitky, se kterými rozválcujete konkurenci

Vizitka nemusí představovat pouze bílý obdélníkový papír s barevným logem a černým písmem. Snažte se být kreativní. Vizitku byste měli vnímat jako místo, kde můžete využít svou fantazii. Obvykle ty nejzajímavější vizitky patří malým firmám a podnikatelům, kteří nemají velký rozpočet na reklamu, ale stále chtějí být jedineční.

Nahoru