Podnikání společnosti Amazon v oblasti online reklamy pokračuje v rychlém růstu, čímž stále více ohrožuje titány v oblasti digitální reklamy, jako jsou Meta a Google. Reklamní jednotka tohoto giganta v…

Podnikání společnosti Amazon v oblasti online reklamy pokračuje v rychlém růstu, čímž stále více ohrožuje titány v oblasti digitální reklamy, jako jsou Meta a Google. Reklamní jednotka tohoto giganta v…
Facebook na svém blogu publikoval příspěvek, ve kterém dost jasně vystupuje proti příspěvkům, které obsahují reklamu nebo něco propagují. Lidem se prý nelíbí. S reklamou, která je placená (vidíte ji třeba na pravé straně hlavní stránky), ovšem problém nemají.
Digitální reklama tento rok vystoupá k $50 miliardové hranici. Obchodníci se však stále častěji setkávají s falešnými návštěvníky. Způsob měření internetové reklamy otevírá dveře podvodníkům, kteří s pomocí falešných návštěv navyšují účty za reklamu.
České společnosti utrácejí za internetovou reklamu stovky milionů korun měsíčně. Náš magazín vám přináší únorové on-line reklamní výdaje podnikatelů v číslech.
Cena za (zpravidla) tisíc zobrazení inzerátu, model placení internetové inzerce, který nehledí na efektivitu. Velmi často je lepší použít CPC neboli placení za proklik.
Cena za proklik, nejčastěji používán u PPC reklamy na Internetu, kde inzerent platí pouze za to, že někdo na inzerát kliknul.
Cena za získání (zákazníka, mailové adresy, předplatitele, atd.) nebo za aktivitu. Součást případného ROI (návratnost investic) modelu pro vyhodocování SEO či reklamy na Internetu.
Z anglického jazyka – volně přeloženo jako ,,prapor“ nebo ,,vlajka“. Tento pojem označuje reklamu, kterou můžete nalézt na internetových stránkách. Obvykle se jedná o malý obrázek, či dokonce animaci, která…