Štítek: online reklama

Reklamní aktivity Amazonu vzrostly o 19 %. Google i Meta naopak zpomalují

Podnikání společnosti Amazon v oblasti online reklamy pokračuje v rychlém růstu, čímž stále více ohrožuje titány v oblasti digitální reklamy, jako jsou Meta a Google. Reklamní jednotka tohoto giganta v…

Facebook: Jaké příspěvky lidem nejvíce vadí?

Facebook na svém blogu publikoval příspěvek, ve kterém dost jasně vystupuje proti příspěvkům, které obsahují reklamu nebo něco propagují. Lidem se prý nelíbí. S reklamou, která je placená (vidíte ji třeba na pravé straně hlavní stránky), ovšem problém nemají.

Krize on-line reklamy: Webový traffic je z třetiny falešný

Digitální reklama tento rok vystoupá k $50 miliardové hranici. Obchodníci se však stále častěji setkávají s falešnými návštěvníky. Způsob měření internetové reklamy otevírá dveře podvodníkům, kteří s pomocí falešných návštěv navyšují účty za reklamu.

CPM (Cost Per Mile, Cost Per Thousand)

Cena za (zpravidla) tisíc zobrazení inzerátu, model placení internetové inzerce, který nehledí na efektivitu. Velmi často je lepší použít CPC neboli placení za proklik.

Mozilla hodlá blokovat cookies. Provozovatelé inzertních systémů se bouří

Připravovaná verze Firefoxu s pořadovým číslem 22 by měla ve výchozím nastavení blokovat cookies třetích stran. Reklamní průmysl se cítí ohrožen, protože to může znamenat omezení cíleného zobrazování inzerce.

Facebook nakoupil od Microsoftu reklamní technologii Atlas. Hodlá vyždímat ještě více peněz z reklamy?

Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.

Google se dostal před Microsoft v tržní kapitalizaci

Americká společnost Google zaostává v ceně svých aktiv pouze za Apple. Mezi IT společnostmi je Google druhou největší na světě a to podle hodnoty akcií na burze Nasdaq. Cena akcií Google se dostala na hodnotu 761,98 dolaru. A tržní kapitalizace tak činí 249,13 miliardy dolarů. Akcie třetí největší IT společnosti světa – Microsoftu jsou nyní na hodnotě 29,52 dolaru, takže tržní hodnota je 247,23 miliardy dolarů.
Nahoru