Podnikat dnes může každý. Je s tím sice trochu papírování a zbytečných formalit typu EET, ale v době internetu vlastně ani nepotřebujete velký kapitál do začátku.
SEO optimalizace je dnes absolutním základem každého úspěšného podnikání na internetu. Pokud podnikáte online, jistě víte, že bez vysoké návštěvnosti stránek a bez dostatku zákazníků se neobejdete.
Johnny Ward v roce 2009 žil v Austrálii a pracoval pro společnost organizující konference. Jednalo se o pracovní místo v oblasti prodeje a jeho měsíční plat se společně s prémiemi vyšplhal až na 20 tisíc dolarů.
Jednou z nejrychlejších a nejjednodušších cest, jak začít podnikat je online podnikání. Především v dnešní době je velmi populární, stále roste a rozšiřuje své možnosti. Jednoduchost je v tom, že je mnohem snazší, než našetřit tisíce až sta tisíce korun, najít vhodné místo či nemovitost pro vybudování vaší firmy a další složitosti s tím spojené. Prostě sednete k internetu, najdete si vhodné místo online pro váš byznys a žádné tisícové částky k tomu potřebovat nebudete. Vše z pohodlí vašeho domova a levně.
Je to hotový Casanova. To je jeho příjmení. Jinak je to pro všechny Petr. Zakladatel jednoho z nejznámějších magazínů u nás – FirstClass.cz. U webu to však neskončilo. Začal vydávat také vlastní časopis, ve kterém vycházely pravidelně rozhovory se slavnými osobnostmi a podnikateli. A i ten slavil úspěch mezi čtenáři. Nás to samozřejmě nenechalo chladnými a tak jsme si Petra pozvali, aby nám povyprávěl, jak se takový úspěch rodí.
Mohou mladí podnikat? A mohou uspět? Na to se nedávno snažili nalézt odpověď v Hospodářských novinách, které se v jednom z článku zaobíraly tím, jak se daří mladým českým podnikatelům. A my jsme si vzali na paškál jednoho z nich. Shodou okolností je to také bývalý vlastník Objevit.cz, Jirka Rostecký.
Ann Charles, zakladatelka a generální ředitelka Brandfog, dala dohromady 25 nejvýznamnějších žen z podnikání, politiky, zpráv a inovací, které mají velký potenciál na Twitteru a které byste proto měli sledovat.
Identifikace zákazníků vám může pomoci dobře rozjíždět váš byznys. Budete vědět, co se zákazníkům líbí, co očekávají a co požadují. Tím se budete moci zaměřit přesně na jejich potřeby. Platí to všude, stejně tak na webu. Pojďte tedy poznat sociální motýly, neustále pracující kariéristy, nenapravitelné pařmeny a fanoušky technologií.
Průzkumu mezi fotobankami, který shrnuje přínos a popularitu různých fotobank v roce 2012, se zúčastnilo celkem 111 českých a slovenských uživatelů. To je oproti loňsku sice méně, zato by však výsledky měly více odpovídat realitě. A to díky tomu, že nedošlo ke zkreslení výsledků kvůli odkazu z facebookových stránek jisté fotobanky, jako tomu bylo loni
Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Nejdůležitější součástí marketingu je vaše značka a vizuální podoba, podle které si vás budou lidé pamatovat. A jednou z důležitých věcí je dobře zpracovaný banner. Ano, nejlepší je asi nechat si ho udělat profesionály. Ti rozumí grafice i marketingu. Ale pojďme se na banner podívat trochu z pohledu laika.
Začít s podnikáním bez předběžného průzkumu, to je stejné jako zavázat si oči a pokusit se přeplavat moře. Bezpečnější je vzít si mapy a zjistit, jak nejlépe přeplout na druhou stranu. K tomu potřebujete dobrou loď, kormidlo a celou řadu dalších věcí. Pojďme se zblízka podívat na nástroje, které na své plavbě budete potřebovat.
Milionové impérium. Neslyšeli jste ještě o tomto fenoménu? Nebyli jste na školení ani jste neviděli žádné video o tom, jak se stát úspěšným a začít vydělávat miliony? I když jste o tom dodnes možná nic neslyšeli, už teď se vám to začíná líbit, že? Kdo by se nechtěl stát úspěšným, bohatým a spokojeným člověkem. Pár korun za školení, jak k tomu dospět, byste asi obětovali. Ale opravdu vám takové školení něco dá?
Asiaté mají zájem o holuby. Však se před dvěma lety objevily i zprávy o tom, že Čína cvičí holuby pro případ, že selže elektronika. Obrovský potenciál v těchto zvířatech vidí i čínský podnikatel. Ten neváhal za holubího šampiona utratit 310 tisíc eur (cca 8 milionů Kč). Asi se mu to vyplatí, holub Bolt by mu totiž mohl v chovné stanici vydělávat asi dalších 8 let.
Hlavní rys téměř každého poskytovatele emailu je schopnost navrhovat emailové šablony. Některé společnosti mají dokonce jako hlavní motto: „Odeslat krásné emailové zpravodaje.“
V dnešní době je pro úspěch jakéhokoli výrobku či služby velmi důležitý jeho marketing. Samotný marketing se mění s vývojem lidstva. Dnes už lidem nestačí kupovat zboží za tzv. baťovské ceny. Jak ale prosadit svůj výrobek a oslovit co nejvíce lidí najednou? Odpověď je velmi jednoduchá, jsou to právě sociální sítě.
Pro úspěšnou propagaci vlastní značky, produktu, společnosti, nebo čehokoliv jiného, existuje řada zajímavých a účinných marketingových technik. Některé jsou méně liberální, jiné zase více. Pojďme se na některé z nich podívat…
Při obchodování na internetu jednoznačně prodává fotografie. Zákazník zboží nevidí a nemůže si ho osahat, takže na kvalitě focení kriticky závisí jeho rozhodnutí. Zejména u dražších produktů nebude většina zákazníků riskovat.
Nastala doba boomu e-shopů, denně přibývají stovky nových. Nabídka produktů je v současnosti obrovská. Jak můžeme v tak konkurenčním prostředí dosáhnout úspěchu? Jakým způsobem zákazníka zaujmout, jaký nabídnout produkt? Má smysl začínat?
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.