Štítek: Online marketing

Lucie Kocurová: Facebook se neustále vyvíjí a chování uživatelů je jiné, než bylo před 9 lety

Před čtyřmi lety se Lucii naskytla příležitost, aby si při škole vyzkoušela práci copywriterky a správkyně sociálních sítí. Šanci chytila za pačesy a dnes už pracuje na volné noze. Je…

Tisková zpráva: Do Dobrého webu se vrací Lukáš Rýdl na pozici Digital Development Consultant

Lukáš Rýdl původně v Dobrém webu vedl realizační tým specialistů online marketingu a zároveň působil jako školitel. Posléze na nějaký čas společnost opustil a přidal se k TV Prima jako Online Marketing Manager, kde měl na starosti plánování digitálních kampaní televize. Po necelém roce se Lukáš vrací zpět do Dobrého webu, na pozici Digital Development Consultant.

Vše, co jste chtěli vědět o SEO, ale báli jste se zeptat

Tímto vícedílným seriálem chceme odstartovat také trošku osvětu na poli SEO. V první, více teoretičtěji zaměřené části si rozebereme, co je to SEO a jak se jeho význam vyvíjel v čase. A…

Od dnešního dne nemůžeme využít služby Easytask.cz

Web, který vám pomůže s dotažením projektů před deadlinem končí. Řeč je o webu s názvem Easytask.cz. Dle slov manažera Easytask Marcela Hlaviny, není český trh na takovou službu zatím připraven. Proto se web rozhodl službu nadále neposkytovat a k datu 31.10. 2017 své působení ukončí.

Jak vypadá internetový marketing v rusky mluvících zemích?

Nadešla doba, kdy je na čase začít plánovat byznys plán na následující rok. Čas, kdy každý správný podnikatel začíná zvažovat své možnosti a hledat nové příležitosti. S tím souvisí i rozvoj podnikání a expanze. Chystáte se rozšířit svou základnu do zemí východní Evropy? Pojďme se pobavit, jak k tomu přistupovat a jaké zvláštnosti v marketingu vás v Rusku čekají.

Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet

Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.

Seznam.cz spouští Online Marketing Challenge. Ukradl nápad Googlu

Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Chalenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz.

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?

Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.

NÁVOD: Jak napsat online marketingový plán?

Pokud si přejete, aby vaše podnikání bylo úspěšné, je nutné zapojit internetový marketing. Komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky je mnohdy klíčová. A k dobré online komunikaci je nutná strategie.

Škvorová, Dušek a Šejnost doplnili tým digitální agentury MarketUp

Sára Škvorová, Adam Dušek a Jiří Šejnost se stali součástí týmu digitální agentury MarketUp, která na tuzemském trhu působí od roku 2010. Sára Škvorová se stává manažerkou lidských zdrojů, Adam Dušek působí na pozici key account manažera a Jiří Šejnost pracuje jako specialista SEO kampaní.

Šikana anebo revoluce? Zlínská marketingová firma zavádí povinný turecký sed

Osmihodinová pracovní směna je pro některé zaměstnance v kanceláři frustrující. S každou hodinou se snižuje produktivita a soustředěnost. Nicméně zlínská marketingová společnost Weboo s.r.o. se inspirovala na Blízkém východě, kde efektivitu práce zvyšují povinným sezením v tureckém sedu. Podařilo se nám kontaktovat samotného majitele firmy, který se k celé situaci vyjádřil.

CDO (Chief Digital Officer)

Pojem Chief Digital Officer (CDO) označuje v českém překladu pozici digitálního ředitele(ky) společnosti. Jedná se o osobu, která rozvíjí firemní byznys za pomoci kombinace IT a marketingu. Práce CDO je…

Radim Hasalík: Zázraky v online marketingu nejsou na počkání

Zakladatel jednoho z prvních blogovacích systémů v ČR. Markeťák, bloger a také zakladatel největší a nejaktivnější skupiny na Facebooku sdružující české podnikatele.

Veronika Tomanová: Nikdy bych nevěřila, že se cestování stane mou pracovní náplní

Verča je blogerka, žurnalistka, fotografka a také vášnivá cestovatelka. Je jedním ze zástupců mladé generace, která propadla digitálnímu nomádství. Pracuje na dálku, cestuje po světě a užívá si život plnými doušky. Pokud i vy byste chtěli takový život nomáda vyzkoušet, Veronika Tomanová vám prozradí, co takový život cestovatele obnáší.

Solopreneur

Sólo podnikatel nebol-li solopreneur je člověk podnikající na vlastní pěst. Jinak řečeno je to moderní podnikatel 21. století, který svůj byznys řídí výhradně sám a nepotřebuje k tomu nikoho dalšího….

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

Facebook marketing: Nejčastější otázky a odpovědi týkající se správy reklamy a FB ads

Nevíte si občas rady s marketingem na Facebooku? Přinášíme vám odpovědi na nejčastější otázky, pár užitečných tipů a triků a rad od profesionálů.

Jak počasí ovlivňuje e-mailový marketing

Platforma MailForce se ve svém nedávném výzkumu zaměřila na to, jak míru otevření a prokliků newsletterů ovlivňuje počasí. Pojďme se podívat na to, zda je výhodnější rozesílat e-mailové kampaně za deštivých dní nebo během největších veder.

Nahoru