Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.

Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.
Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?
Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.