V přepočtu přes čtyři miliony korun získal vítěz prestižní mezinárodní soutěže New Plastics Economy Innovation. Letos poprvé v historii slavili úspěch čeští podnikatelé – konkrétně nadějná firma Miwa. Porotu zaujal její projekt „precyklace“.
V přepočtu přes čtyři miliony korun získal vítěz prestižní mezinárodní soutěže New Plastics Economy Innovation. Letos poprvé v historii slavili úspěch čeští podnikatelé – konkrétně nadějná firma Miwa. Porotu zaujal její projekt „precyklace“.
Potravinový odpad byl vždy pro britský řetězec supermarketů Waitrose tak trochu strašák, a proto ho od roku 2012 nevyváží na skládky. Nyní společnost Waitrose oznámila, že potraviny budou rozvážet kamiony jezdící na biometanový plyn vyrobený z potravinového odpadu. Stává se tak první společností v Evropě.
K Mezinárodní vesmírné stanici (ISS) míří nákladní vesmírná loď disponující 700 metrů dlouhým elektromagnetickým lanem, prostřednictvím kterého bude odstraňovat vesmírný odpad. Oběžná dráha naší planety je zahlcena obrovským množstvím odpadků (úlomky z družic a raket), které by mohlo narušit celosvětovou komunikační síť.
Itálie se brzy stane druhou evropskou zemí, ve které bude pro supermarkety výhodnější darovat potraviny s blížící se datem spotřeby chudým lidem. V únoru byl podobný zákon přijatý ve Francii, kde supermarkety nesmí vyhazovat neprodané potraviny do odpadu.
Možná si pamatujete, že už loni Adidas představil koncept obuvi, která byla vyrobená z mořského odpadu. No a letos se povedlo tento kousek skutečně zrealizovat.
Startup s názvem HomeBiogas pochází z Izraele a hlavním cílem tohoto startupu je přeměnit běžný organický odpad, který se běžně vyprodukuje v domácnosti (zbytky jídla, zvířecí odpad apod.) na tekuté hnojivo nebo plyn, který se dá následně použít na vaření.
Provozovatel autobusové služby A4, která zajišťuje spojení mezi městy Bristol a Bath ve Velké Británii, má na této lince skutečně unikátní autobus. BioBus je autobus, který je poháněný lidskými exkrementy a potravinovým odpadem.
Vánoční svátky a Silvestr představují pro většinu z nás krásný konec roku, který se snažíme trávit v co nejpříjemnější atmosféře. V posledním týdnu roku však už tradičně stoupá konzumní horečka,…
Všichni milovníci přírody a ochránci životního prostředí se mohou radovat. Coca-Cola chce totiž přispět k tomu, aby se její prázdné plastové lahve nevyhazovaly. V kampani s názvem Druhý život představuje 16 nástrojů, které vaši flašku od Coca-Coly změní na něco, co vám poslouží minimálně stejně dobře jako ta Coca-Cola.