‚The Sea That Surrounds Us‘ (v překladu ‚Moře, které nás obklopuje‘) je projekt fotografky jménem Maureen Drennan. Snažila se zdokumentovat manželovu bitvu s depresí a její snahu porozumět mu.

‚The Sea That Surrounds Us‘ (v překladu ‚Moře, které nás obklopuje‘) je projekt fotografky jménem Maureen Drennan. Snažila se zdokumentovat manželovu bitvu s depresí a její snahu porozumět mu.
Máte pěknou fotku, ale potřebujete na ní něco upravit? Neváhejte a napište Jamesovi Fridmanovi. S výsledkem možná nebudete úplně spokojení, ale rozhodně se pobavíte.
Počátkem února letošního roku soudce Nejvyššího soudu v New York State rozhodl, že politik James Oddo může na ostrově Staten Island Borough pokračovat ve svých plánech. Část ostrova získá nepříjemné názvy ulic, přičemž obyvatelé budou žít na ulici Chamtivé, Podvodné či Všežravé.
Pokud jste někdy viděli fotky kanceláří Googlu v Kalifornii, zřejmě jste jen zůstali zírat s otevřenou pusou. Podobně velkolepě to vypadá i v pražských kancelářích! Sice z okna nemůžete koukat na sochy různých verzí Androidu, ale taky to dost stojí za to. Rozhodně musíme uznat, že mají v Googlu vkus. A nezapomněli na něco typicky českého – mají na zdi Večerníčka!
Anonymní graffiti umělec se rozhodl otestovat trpělivost městské rady na malém cihlovém domě. Rozhodl se, že každý den na cestě do práce napíše něco na zeď. Celý experiment si poctivě zdokumentoval.
O tom, že logo může, stejně jako lidská tvář, ovlivnit velmi pozitivně, ale také negativně, osud toho, kdo jej nese, jsme již před nějakým časem psali. Neplatí to ovšem jen u běžných společností, ale i u startupů. Jak by vlastně takové logo startupu mělo vypadat? Především by mělo být snadno zapamatovatelné, jednoduché a pokud možno co nejvíce odlišné od konkurence. Pojďte se spolu s námi podívat na několik opravdu povedených.
V dnešní době může člověk poměrně snadno nabýt dojmu, že už bylo vše vynalezeno. V tomto článku vám představíme 23 vynálezů, jež sice nepřinášejí žádnou výraznou inovaci, ale které rozhodně…
Nové chytré hodinky od Applu, na které by během dnešního keynotu mohlo také dojít, se stále více ukazují na titulcích módních magazínů po celém světě. Velkou reklamní kampaň nyní okusili čtenáři nejčastěji čínských fashion magazínů, kde se snaží Apple získat co největší množství zákazníků.
Zahradničení je po celém světě dosti oblíbenou činností a unikátní díla, která mohou díky tomu vzniknout, jsou nedocenitelná. Vybrali jsme (resp. National Geographic) tři nejlepší na celém světě, které by měl určitě každý věrný zahrádkář alespoň jednou navštívit.
Když si prohlížíte fotografie z dětství, občas si přejete, abyste takhle nikdy nevypadali. Vaše trapné účesy a pózy možná tehdy byly vtipné, ale dnes už nejsou, že? No a podobně to budete cítit při prohlížení následujících reklam. Kýčovité texty, neuvěřitelně směšné technické parametry a příšerná grafika. Vítejte v minulém století.
Panenka Barbie přišla o svou dokonalost. Nestačilo, že jí na začátku tohoto roku přičarovali tělesné proporce reálné ženy. Nová Barbie má strie, celulitidu, tetování, brýle a pihy.
Co takhle na chviličku se zasnít a představit si, že jste na nějakém úžasně romantickém místě? Kdybyste náhodou potřebovali inspiraci, kde takové místo najít, pomůžeme vám. Podíváme se na deset krásných zahrad z celého světa, jejich zahradní architektura vás totiž dostane. Zároveň tedy máte tip, kam vyrazit.
Přemýšlíte o nějakém geniálním řešení, jak udělat z ložnice místo opravdového odpočinku? Investujte do kvality anebo zkuste něco netradičního. Zde máte inspiraci!
Taky se vám stává, že když si stoupnete před zrcadlo, jste zděšení z toho, co vidíte? Takhle po ránu si vlasy stojí každý jiným směrem a ne a ne je učesat. Prostě to nejde. Ale víte, co můžete dělat? Můžete se uklidňovat, že jste mohli dopadnout daleko hůře. Až uvidíte obrázky dole, budete muset uznat, že vaše ranní háro vypadá tak 20x lépe než tyhle výtvory. Tak sledujte, ať si posílíte ego.
Ve Spojených státech je říjen národním měsícem povědomí o rakovině prsu. Na Boredpanda se rozhodli využít příležitosti a dali dohromady několik opravdu povedených plakátů či reklam a výrobků, které o rakovině prsu informují. Mají jediný cíl. Chtějí, aby se tahle nemoc lépe dostala do našeho povědomí.
Zajisté netřeba představovat pojišťovnu s názvem Kooperativa. Ta si evidentně sáhla do kapsy a investovala do reklamní kampaně. Autorům bannerů se povedlo vymyslet 51 povedených sloganů, které mají donutit řidiče přemýšlet o způsobu jízdy.