Analytický startup MonkeyData, jehož kolébkou je Ostrava, pomáhá se zpracováním dat už více než 2 tisícům zákazníků z oblasti e-commerce. Získává další investici, díky které je její valuace kolem 150 až 200 milionů korun.

Analytický startup MonkeyData, jehož kolébkou je Ostrava, pomáhá se zpracováním dat už více než 2 tisícům zákazníků z oblasti e-commerce. Získává další investici, díky které je její valuace kolem 150 až 200 milionů korun.
E-commerce Poland Trade Fair je organizován od roku 2011 a od té doby je největším setkáním e-commerce profesionálů v Evropě. Letos se bude tento veletrh konat 27. dubna 2016 v Berlíně. Vstup na tento veletrh bude pro registrované uživatele zcela zdarma. Takže pokud jste se ještě nezaregistrovali, je právě na čase. Registrace je dostupná na oficiálních stránkách této akce.
Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?
30 000! Tolik startupů se přihlásilo do programu konference Rise. Šanci prezentovat však dostane pouze 700 z nich. A my už víme, že mezi nimi budou i ryze česká MonkeyData.
Na adresu českého startupu MonkeyData čas od času přijde dotaz, v čem jsou jiní než Google Analytics. Proto vytvořili infografiku, ve které představují hlavní odlišnosti a ze které vychází, že nejde o konkurenci, ale o symbiózu.
Inovativní nástroj pro internetové obchody, jeden z nejoblíbenějších a zároveň nejpopulárnějších českých projektů. V logu mají opičku a skvělého člověka ve vedení, Honzu Laštůvku z projektu MonkeyData.