Štítek: Móda

Zalando odstraňuje recenze produktů

Internetový obchod Zalando odstranilo ze své platformy recenze produktů. Namísto zveřejnění recenze na produkt mohou nyní zákazníci odpovídat na dotazník týkající se informací o produktu uvedených na stránce. Obecně jsou…

Sociální média se rozplývají nad 19letou influencerkou Millou Sofií, vytvořenou AI

Milla Sofia vypadá jako průměrná influencerka. Je jí 19 let, je blondýna a na TikToku ji sleduje téměř 100 000 lidí. Vtip je v tom, že ve skutečnosti neexistuje. Sofia…

Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.

Na New York Fashion Week se inspirovali Snapchatem

Znáte španělskou módní značku Desigual? Pokud ano, jistě byste do nich neřeli, že se se svým pestrobarevným oblečením snaží zavděčit dospívajícím.

Ušetřete za oblečení nakupováním online

Neustále zbytečně utrácet za oblečení je zcela normální, aspoň pokud jste žena. Pak máte totiž takové to nutkání si zase něco koupit a zbytečný pocit, že nemáte co na sebe. Váš šatník je přitom ale zcela plný…

Darina Ermisová: Svou první Darabagsku ušila na rizikovém těhotenství, od té doby jsou její kabelky mezi ženami velmi populární

Darina Ermisová, úspěšná žena, která se rozhodla založit si vlastní značku kabelek s názvem Dara bags a od té doby slaví nemalé úspěchy. Darina získala 1. místo v soutěži Živnostník roku 2015 pro Moravskoslezský kraj. Dara bags jsou zkrátka kabelky, které vynikají svým tvarem, vzorem a motivem – každá kabelka je něčím jedinečná.

Vnuk proměnil alespoň na jeden den svého 85letého dědečka na módní ikonu

Ačkoliv v módním světě působí především mladší část populace, 85letý dědeček z Číny vás přesvědčí, že se člověk může stát módní ikonou v jakémkoliv věku. Za proměnou stařečka stojí jeho vnuk, který působí na sociální síti Weibo pod přezdívkou XiaoJeJieXi. Svého dědečka oblékl do různých módních kousků, barevného obleku a nechyběl ani plstěný klobouk.

13letý chlapec ručně šije motýlky a už si vydělal na 200 tisíc dolarů

V současné době existuje spousta mladých podnikatelů, kteří udělali se svými unikátními, byť jednoduchými nápady díru do světa. Devítiletý Evan vydělává milion dolarů ročně natáčením videí na YouTube. V následujících řádcích budeme mluvit o třináctiletém chlapci, který si vydělává ručním šitím motýlků. Jmenuje se Moziah Bridges a na jeho konto mu přibylo už na 200 tisíc dolarů.

Alibaba chce mít čistý štít, ale i tak, nejvíce profitují na padělaném zboží

Nejúspěšnější prodejce na čínském trhu čelí řadě obvinění z prodeje padělků. Více než 40% zboží prodaného v Číně tvoří padělané zboží a na mušce je právě Alibaba, se svými stále rostoucími obraty.

Fashion & Design Festival: Galerie módy a umění online

Věděli jste, že u nás v Česku existuje něco jako online galerie? Žijeme přece v 21. století a mnoho z nás nemá čas navštěvovat galerie, přestože je umění zajímá. Řešením je Fashion & Design Festival, který můžete navštívit na internetu na jeho webové adrese fdfestival.cz.

V Japonsku se nosí chytré svítící sukně

V Japonsku se nám rodí nový módní trend 21. století. Slečny, co na sebe rády upozorňují, začínají nosit svítící sukně. Tuhle módní věcičku si sice zvládnete vyrobit i doma, ale už se na ní pracuje i ve velkovýrobě.

Michal Jirák: Domodi se mění na Glami a expanduje do světa!

Koncept Domodi vznikl před čtyřmi lety v Polsku – komunita a značky, které vytváří inspirativní obsah nad širokou nabídkou módy. Postupně se Domodi.cz vyvinulo v nákupní galerii, kde si mohou lidé sestavit (a koupit) vlastní sety oblečení a módní kolekce a načerpat inspiraci o aktuálních módních trendech. Nicméně nedávno Domodi takové, jak jste jej znali doposud, skončilo a přejmenovalo se na Glami. Chcete vědět proč? Na to nám odpoví jeden z kormidelníků z Mitonu.

Online obchod s módou Zoot.cz získává investici ve výši 153 milionů korun

Pravděpodobně se jedná o jeden z nejznámějších a největších online obchodů v České Republice. Zoot.cz oznámil, že od investorů z 3TS Capital Partners získává investici ve výši 5,5 milionu dolarů (153 milionů korun). Veškeré investované peníze půjdou na rozvoj firmy a fond získá minoritní podíl.

Kickstarter #10: Nemůžete se rozhodnout, co si vzít na sebe?

Nemůžete se rozhodnout, co si dneska vezmete na sebe? Máte připravené dva outfity nebo se rozmýšlíte nad dvěma tričky? Stojíte v kabince obchodu a fakt nevíte, které z těch dvou šatů si koupit, protože oboje vám krásně sedí? Přichází aplikace Steyelr, která by všechna tato dilema měla vyřešit.

Nahoru