I přes fakt, že pomyslným výhercem na žebříčku nejprodávanějšího zboží online se stalo oblečení, pořád se největšímu českému e-shopu Zoot.cz nedaří dostat z červených čísel! Je to způsobeno jednoduše tím, že…

I přes fakt, že pomyslným výhercem na žebříčku nejprodávanějšího zboží online se stalo oblečení, pořád se největšímu českému e-shopu Zoot.cz nedaří dostat z červených čísel! Je to způsobeno jednoduše tím, že…
V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.
V módnom svete plnom nadaných ľudí sa vôbec nie je ľahké presadiť. Lyn Slater z populárneho blogu Accidental Icon sa to však podarilo. Stala sa novou módnou ikonou. Nielenže má táto dáma…
Podle nového módního výstřelku už není in, aby se muž převlékal za ženu. Oděvní značka Beloved chce přesný opak.
Přestože skutečnost vypadá jinak a spousta (nejen) dospívajících dětí vypadá jako přes kopírák, všichni se snažíme být originál a vyniknout.
Jak zareagujete, pokud se někdo cizí přiblíží příliš blízko a příliš nečekaně? Mechanické končetiny usazené na robotických pavoučích šatech mohou přijít vhod pro vaši obranu intimní zóny na veřejnosti.
Znáte španělskou módní značku Desigual? Pokud ano, jistě byste do nich neřeli, že se se svým pestrobarevným oblečením snaží zavděčit dospívajícím.
Neustále zbytečně utrácet za oblečení je zcela normální, aspoň pokud jste žena. Pak máte totiž takové to nutkání si zase něco koupit a zbytečný pocit, že nemáte co na sebe. Váš šatník je přitom ale zcela plný…
Darina Ermisová, úspěšná žena, která se rozhodla založit si vlastní značku kabelek s názvem Dara bags a od té doby slaví nemalé úspěchy. Darina získala 1. místo v soutěži Živnostník roku 2015 pro Moravskoslezský kraj. Dara bags jsou zkrátka kabelky, které vynikají svým tvarem, vzorem a motivem – každá kabelka je něčím jedinečná.
Ačkoliv v módním světě působí především mladší část populace, 85letý dědeček z Číny vás přesvědčí, že se člověk může stát módní ikonou v jakémkoliv věku. Za proměnou stařečka stojí jeho vnuk, který působí na sociální síti Weibo pod přezdívkou XiaoJeJieXi. Svého dědečka oblékl do různých módních kousků, barevného obleku a nechyběl ani plstěný klobouk.
V současné době existuje spousta mladých podnikatelů, kteří udělali se svými unikátními, byť jednoduchými nápady díru do světa. Devítiletý Evan vydělává milion dolarů ročně natáčením videí na YouTube. V následujících řádcích budeme mluvit o třináctiletém chlapci, který si vydělává ručním šitím motýlků. Jmenuje se Moziah Bridges a na jeho konto mu přibylo už na 200 tisíc dolarů.
Nejúspěšnější prodejce na čínském trhu čelí řadě obvinění z prodeje padělků. Více než 40% zboží prodaného v Číně tvoří padělané zboží a na mušce je právě Alibaba, se svými stále rostoucími obraty.
Věděli jste, že u nás v Česku existuje něco jako online galerie? Žijeme přece v 21. století a mnoho z nás nemá čas navštěvovat galerie, přestože je umění zajímá. Řešením je Fashion & Design Festival, který můžete navštívit na internetu na jeho webové adrese fdfestival.cz.
V Japonsku se nám rodí nový módní trend 21. století. Slečny, co na sebe rády upozorňují, začínají nosit svítící sukně. Tuhle módní věcičku si sice zvládnete vyrobit i doma, ale už se na ní pracuje i ve velkovýrobě.
Koncept Domodi vznikl před čtyřmi lety v Polsku – komunita a značky, které vytváří inspirativní obsah nad širokou nabídkou módy. Postupně se Domodi.cz vyvinulo v nákupní galerii, kde si mohou lidé sestavit (a koupit) vlastní sety oblečení a módní kolekce a načerpat inspiraci o aktuálních módních trendech. Nicméně nedávno Domodi takové, jak jste jej znali doposud, skončilo a přejmenovalo se na Glami. Chcete vědět proč? Na to nám odpoví jeden z kormidelníků z Mitonu.
Sociální síť pro módní nadšence Domodi.cz změnila svůj název. Tomáš Hodboď se už nedávno vyjádřil, že v určitých státech jednají o změně brandu, a teď k tomu konečně došlo.
Pravděpodobně se jedná o jeden z nejznámějších a největších online obchodů v České Republice. Zoot.cz oznámil, že od investorů z 3TS Capital Partners získává investici ve výši 5,5 milionu dolarů (153 milionů korun). Veškeré investované peníze půjdou na rozvoj firmy a fond získá minoritní podíl.
Nemůžete se rozhodnout, co si dneska vezmete na sebe? Máte připravené dva outfity nebo se rozmýšlíte nad dvěma tričky? Stojíte v kabince obchodu a fakt nevíte, které z těch dvou šatů si koupit, protože oboje vám krásně sedí? Přichází aplikace Steyelr, která by všechna tato dilema měla vyřešit.
Každé období má svůj styl. Před sto lety se lidem líbila móda, ve které by si dnes většina lidí ani netroufla vyjít na ulici. Možná, že naopak lidé ve 20. století by na ulici nevyšli ve stylu, který nosíme dnes. Dnes nemáme tolik času na složité účesy, a tak bysme možná dřívějším lidem přišli neupravení.
Všichni víme, že když řekneme ostatním, co jsme si přáli při sfoukávání svíček na narozeninovém dortu, nesplní se to. Pokud si ovšem nepřejeme, abychom za dvě minuty mohli jíst obrovský kousek dortu.