Po tom, co Hotmail nahradil nový Outlook, se začala objevovat hromada negativní názorů od uživatelů, kteří měli rádi ten starý Hotmail a nechtěli se přizpůsobit novinkám revolučního Outlooku. Někteří to s ním aspoň zkusili, mnozí z nich si pak nakonec zvykli. Změna je život. Ale jsou tu i takoví, kterým se Outlook příčit nepřestal, až je to dovedlo k tomu, že s ním nadobro skončí. Takový je i příběh fotografa a spisovatele Marka Hawkinse. Pojďme se podívat na to, proč se „nový Hotmail“ nelíbil jemu.
Někteří uživatelé, kteří se dnes snažili dostat ke své poště, měli problém. Přestože web Microsoftu, který ukazuje aktuální stav jednotlivých služeb, ukazoval, že vše běží normálně, opak byl pravdou.
Microsoft dnes definitivně zabil Hotmail. Ukončil přechod na Outlook.com, novou e-mailovou platformu, od které se očekává, že poskytne nejméně stejné funkce jako její předchůdce, ale ještě mnohem více.
Podle společnosti Yahoo došlo k úniku hesel a přístupových dat ke 450.000 uživatelských účtů, které slouží k přístupu ke službám a internetovým zdrojům. Hackeři využili nedostatečné ochrany příloh u těchto účtů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.