Štítek: Média

Facebook plánuje zpoplatnit službu ověření účtu

Facebook plánuje zpoplatnit službu ověření účtu, kterou dosud nabízel zdarma osobnostem, médiím, značkám a firmám od roku 2018. Pro předplatitele bude nabídnuto rozšíření s dalšími výhodami, avšak momentálně mohou novou…

Remitenda

Je označení té části periodického tisku, která se neprodala. Takové noviny a časopisy jsou na základě smlouvy vráceny distributorovi. Pro distributora nemusí taková situace nutně znamenat pohromu. V případě nulové remitendy…

OBRAZEM: Podívejte se na žebříček nejžádanějších zaměstnavatelů

Tak jako každý rok byl i letos sestaven žebříček 50 nejžádanějších zaměstnavatelů, který sestavila společnost Inversum Global ve spolupráci se skupinou Student Media. Z výzkumu vyplývá fakt, že u studentů ekonomie a IT je jedničkou společnost Google, u studentů technických oborů společnost Škoda Auto, u studentů přírodních věd Akademie věd České republiky a u studentů práv to jsou soudy.

Twitter začal experimentovat s novou funkcí! Co dokáže a kdo ji může vyzkoušet?

Jak už jste si tento týden mohli všimnout, Twitter začal experimentovat s novou funkcí. Funkce umožňuje uživatelům hlasovat pro své followery.

Facebook pracuje na vlastní aplikaci novinek

Na Facebooku je dost lidí, kteří tam chodí jen proto, aby sledovali, co se děje ve světě. Spolu s Twitterem změnil způsob, jakým se dozvídáme o světovém dění, a vypadá to, že to je jen začátek. Facebook prý pracuje na samostatné aplikaci, která nám bude servírovat denní novinky.

Facebook servíruje zprávy přímo v aplikaci pro iOS

Sami moc dobře víme, že nic nepomůže zajímavému článku tolik jako šíření po sociálních sítích. Přesně toho si je vědom i Facebook, ale rozhodně nemůžeme říct, že by novou funkci přinesl z dobré vůle, aby podpořil média. Všechno je to trošičku jinak.

Petra Kruntorádová o Pravém domácím časopise: Chceme psát o všem, co je skutečné

Po 20 letech v médiích se s manželem pustili do odvážného kroku – vydávat na vlastní náklady časopis, který bude odlišný od ostatních. Tak se moderátorka Petra Kruntorádová a grafik Dan Barták stali duchovními rodiči Pravého domácího časopisu, a spolu se svým kmenem redaktorů a redaktorek informují o všem, co je skutečné.

Květoslava Lišková: Díky OVACOPI jsem vystoupila z komfortní zóny

Přestože je z Krnova, má ryzí ostravské srdce. Teprve dvaadvacetiletá Květoslava Lišková toho za pár let stihla skutečně mnoho – spojila ostravské pisálky, programováníchtivé slečny i milovníky technologií. O OVACOPI, platformě setkávání copywriterů a kreativců, říká, že vzniklo z nešťastné lásky, aby ji mohlo udělat šťastnou. A kromě ní také stovky pravidelných návštěvníků těchto inspirativních akcí.

Skupina mediálních agentur GroupM koupila H1.cz

Skupina mediálních agentur GroupM koupila H1.cz

GroupM koupila malou digitální agenturu H1.cz, která se zaměřuje na výkonnostní marketing. O tom, že se GroupM vážně zajímá o agenturu H1.cz, informoval týdeník Marketing&Media jako první již v květnu.
Babiš řekl: „Zítra asi něco koupím“. A koupil vydavatelství Ringier Axel Springer

Babiš řekl: „Zítra asi něco koupím“. A koupil vydavatelství Ringier Axel Springer

Miliardář Andrej Babiš podepsal smlouvu na koupi české pobočky vydavatelství Ringier Axel Springer, podle neoficiálních informací zaplatil Andrej Babiš za tuto kavizici více než čtyři miliardy korun.

Novinářská kachna

Výrazem novinářská kachna (doslovný překlad německého Zeitungsente) se označuje neověřená, senzační či skandální, často nepravdivá zpráva. Takovou informaci vydavatelé odedávna opatřovali latinskou zkratkou N .T. (Non testatur) – neověřeno. Fonetická…

Megaúspěch, propadák nebo vtip? Média tvrdě odsuzují Google Glass

Megaúspěch, propadák nebo vtip? Média tvrdě odsuzují Google Glass

Jakmile se objevily první zmínky o Google Glass, všem bylo jasné, že se jedná o největší současnou senzaci. Média se předháněla ve zveřejňování nejlepších informací o této žhavé novince. Nálada se ovšem zničehonic prudce obrátila a na Google Glass se snáší vlna kritiky. Co se stalo?

Český rozhlas má nové logo a vizuální styl. Stálo to „jen“ 2,2 milionu korun

Logo se mění po sedmnácti letech spolu s novým videospotem, které ve zkráceném čase představuje všechny stanice Českého rozhlas. Celá sranda vyšla na 2,2 milionu korun. Kompletně nový vizuální styl připravilo studio Marvil na základě vyhraného tendru. Jestli je to moc nebo málo za jedno písmeno R, posuďte sami.
Nahoru