Digitální agentura H1.cz má od počátku roku dva nové manažery. Ještě před Vánoci tým account manažerů rozšířil Milan Merglevský. A lídrem performance advertising se stal Martin Matějka.

Digitální agentura H1.cz má od počátku roku dva nové manažery. Ještě před Vánoci tým account manažerů rozšířil Milan Merglevský. A lídrem performance advertising se stal Martin Matějka.
Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.
Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.
Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….