Britské vydavatelství The Guardian nevydává běžnou kampaní — v září 2025 odstartovalo v USA svou první větší značkovou akci s názvem “The Whole Picture”, jejímž cílem je upozornit americké publikum…
Britské vydavatelství The Guardian nevydává běžnou kampaní — v září 2025 odstartovalo v USA svou první větší značkovou akci s názvem “The Whole Picture”, jejímž cílem je upozornit americké publikum…
Agentura Contexto převzala komunikaci pro Merkur Toys. S kampaní na platformě Hithit a na sociálních sítích se zaměřuje na rodiče s dětmi, aby je inspirovala k manuální tvořivosti. „Pomozte nám…
AXA Assistance spustila v září kampaň #stanese zaměřenou na cestovní pojištění. Hashtag je možná zvolený trochu nešťastně, ale nápad je to každopádně dobrý.
Možná jste zpozorovali, že McDonal’s propaguje nový film Angry Birds. Rozdává hračky s Angry Birds a připravil taky dva speciální burgery. Ty se však u zákazníků s nadšením nesetkaly a my se nedivíme. Moc k jídlu totiž nevypadají.
Advergaming je oblíbená marketingová technika spočívající ve vytvoření počítačové hry propagující danou značku a jejím umístění na internet. Jedná se tak o reklamní sdělení u kterého se bavíte a zároveň…