Štítek: Marketing

Virální marketing: Balíčková reklama

Virální marketing: Balíčková reklama

Rozmáhá se nový způsob reklamy. Firmy posílají lidem balíčky se vzorky novinek. Lidé pak tyto balíčky komentují na sociálních sítích a všude možně na internetu. Dělají firmě reklamu.

Green marketing

O green marketingu hovoříme v případě výrobků, které jsou šetrné k životnímu prostředí, popřípadě je takový jejich obal. Šetrnost k životnímu prostředí je komunikována jako jedna z předností výrobku, čímž se výrobci snaží působit na segment ekologicky smýšlejících zákazníků.
Generace C: Potenciál, který není radno ignorovat

Generace C: Potenciál, který není radno ignorovat

Kdo je Generace C? Obrovskou generaci potenciálních zákazníků definuje několik bodů: jsou nároční, tvořiví a neustále na síti. Představují obrovskou tržní sílu, kterou by marketéři rozhodně neměli podceňovat – uvádí se, že Generace C přináší 4-5krát větší objem tržeb než jiné segmenty.
Facebook Lawsuit

Infografika: Víte, jak se vyvíjel digitální marketing?

Začalo to uvedením prvního počítače Macintosh od tehdy maldičkého Apple. Pokračovalo to vývojem Photoshopu 1.0 pro Macintosh. Pak přišlo WWW a zbytek vám prozradí tato infografika.

Na iHNED byly omylem dva měřící kódy, které zdvojnásobovaly statistiky

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), které kontroluje metodiku měření u NetMonitoru na jednotlivých webech, našlo další přešlap. Tentokrát se prohřešil iDNES, který na stránky vložil „nechtěně“ dva měřící kódy. To…

Proč mluvení vždycky porazí v sociálních médiích řvaní?

Proč mluvení vždycky porazí v sociálních médiích řvaní?

O hodnotě sociálních médií už tu bylo hodně debat. Nakonec, je jednoduché obhajovat potenciál sociálních médií jako mocného prodejního nástroje. Schopnost komunikovat v jednom čase s tolika lidmi najednou je pro obchodníky, podnikatele a jim podobné jako Šanta kočičí (anglicky catnip, rostlina přitahující kočky) – vyvolávající zlatou horečku která už stvořila nespočet ,,expertů na sociální média“.
Facebook a jeho využití v marketingu: Čím vším můžete propagovat svoje služby a produkty?

Facebook a jeho využití v marketingu: Čím vším můžete propagovat svoje služby a produkty?

V dnešní době je pro úspěch jakéhokoli výrobku či služby velmi důležitý jeho marketing. Samotný marketing se mění s vývojem lidstva. Dnes už lidem nestačí kupovat zboží za tzv. baťovské ceny. Jak ale prosadit svůj výrobek a oslovit co nejvíce lidí najednou? Odpověď je velmi jednoduchá, jsou to právě sociální sítě.
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Nahoru