Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.
Štítek: marketing na Facebooku
Facebook marketing: Nejčastější otázky a odpovědi týkající se správy reklamy a FB ads
Nevíte si občas rady s marketingem na Facebooku? Přinášíme vám odpovědi na nejčastější otázky, pár užitečných tipů a triků a rad od profesionálů.
Nejlepší infografiky o Facebooku: Jak si zabezpečit účet a jak na firemní stránku
Infografiky přinášejí velké množství informací bez nutnosti číst dlouhé odstavce textu. A co navíc, člověk mezi nimi nemusí hledat souvislosti. Infografika mu je totiž naservíruje přímo pod nos. Jedním z nejoblíbenějších témat infografik jsou sociální sítě, v čele s Facebookem.
Inspirujte se: Jak by neměl vypadat marketing na sociálních sítích
Je pravda, že i negativní reklama je reklama. A tímto heslem se zřejmě řídilo několik firem, které se staly populární díky ne úplně pozitivním věcem. Těžko říct, zda se u některých z nich jednalo o dobře promyšlený marketingový krok či zda to byla jen náhoda. Pojďte to posoudit sami.
Infografika: 6 důležitých faktů pro marketing na sociálních sítích
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Infografika: Víte, jak se vyvíjel digitální marketing?
Začalo to uvedením prvního počítače Macintosh od tehdy maldičkého Apple. Pokračovalo to vývojem Photoshopu 1.0 pro Macintosh. Pak přišlo WWW a zbytek vám prozradí tato infografika.
Facebook chce zvýšit příjmy z online reklamy
Facebook zavedl nový nástroj, který umožní online prodejcům sledovat nákupy uživatelů sociální sítě, kteří si prohlíželi reklamy. Nástroj je posledním z nových reklamních prvků Facebooku a chce přesvědčit marketingové společnosti, že mohou kvalitně řídit reklamní kampaně.