Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.
Infografiky přinášejí velké množství informací bez nutnosti číst dlouhé odstavce textu. A co navíc, člověk mezi nimi nemusí hledat souvislosti. Infografika mu je totiž naservíruje přímo pod nos. Jedním z nejoblíbenějších témat infografik jsou sociální sítě, v čele s Facebookem.
Je pravda, že i negativní reklama je reklama. A tímto heslem se zřejmě řídilo několik firem, které se staly populární díky ne úplně pozitivním věcem. Těžko říct, zda se u některých z nich jednalo o dobře promyšlený marketingový krok či zda to byla jen náhoda. Pojďte to posoudit sami.
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Začalo to uvedením prvního počítače Macintosh od tehdy maldičkého Apple. Pokračovalo to vývojem Photoshopu 1.0 pro Macintosh. Pak přišlo WWW a zbytek vám prozradí tato infografika.
Facebook zavedl nový nástroj, který umožní online prodejcům sledovat nákupy uživatelů sociální sítě, kteří si prohlíželi reklamy. Nástroj je posledním z nových reklamních prvků Facebooku a chce přesvědčit marketingové společnosti, že mohou kvalitně řídit reklamní kampaně.