Štítek: Marketing

Společnost Cisco oznámila svůj záměr převzít společnost Smartlook

Společnost Cisco oznamuje svůj záměr převzít společnost Smartlook, soukromou společnost se sídlem v Brně v České republice. Představuje to velký krok vpřed v poskytování ještě větší hodnoty pro řešení Cisco…

Facebook Messenger jako nová marketingová zbraň?

Můžete si objednat jídlo, naplánovat lety a získat doporučení pro téměř vše, na co si vzpomenete. Roste počet firem, které využívají chat. A to v mnoha originálních způsobech. Momentálně je podle Facebooku zapojeno v programu více jak 300 000 aktivních robotů v programu Messenger. A toto číslo stále roste.

Co to jsou UTM parametry?

Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.

Staropramen přechází na temnou stranu. Digitální komunikaci firmy zajistí Dark Side

V tendru, který vyhlásila společnost Pivovary Staropramen, zvítězila digitální agentura Dark Side. Druhým vítězem se stali žraloci vod sociálních médií Socialsharks.

Reklamní kampaně 2017: „MEET GRAHAM“ – tělo, které může přežít dopravní nehody

Začátkem každého roku se vyhodnocují nejúspěšnější počiny roku minulého. V tomto článku se dozvíme o nejlepších reklamních kampaních v roce 2017. Agentura Gunn report zveřejnila jejich žebříček.

Kaufland letos přišel s antivalentýnskou kampaní a pobouřil internet

„Rozehřej srdce“ – tak se jmenuje nová marketingová kampaň společnosti Kaufland, která nese podtitulek antivalentýnská a v posledních dnech proletěla internetem jak šipka. Někdo ji nenávidí, jiní jí milují. Podívejte…

Jan Štrbán: Když jsem začínal dělat první komerční Facebook, byl jsem za mimoně

Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…

Konsepti má novou manažerku marketingu a dodavatele PR služeb

Lenka Fučíková se stala součástí společnosti Konsepti. Bude na pozici manažerky marketingu, tudíž se bude starat o veškeré reklamní kampaně společnosti Konsepti. Předešlě působila Lenka Fučíková v agentuře Nydrle. Co se týká PR služeb, bude je mít externě na starosti studio PIART.

Instagram už není jen pro zábavu: Stává se cenným marketingovým nástrojem pro miliony značek

Instagram se stává více a více populárnější pro propagaci businessu. Mnoho firem a značek má na Instagramu své profily a jejich množství za poslední době prudce stoupá. Poslední výzkum od…

Vzniká nová mediální agentura Taste. Za jejím vznikem stojí Sun Marketing a Medio Interactive

Maximálně do konce roku 2017 by mělo být vše hotové a na trhu digitálních agentur se objeví nové jméno – Taste. Není ale založen žádnými nováčky. Za jejím vznikem stojí…

Tisková zpráva: IdeaSense vítá nové posily do marketingu i provozu

Společnost IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím metody Inovačních farem, rozšířila své řady o dvě nové tváře. Kateřina Holnová, která dříve působila na obdobné pozici například v Pet Center, se stala novou marketingovou ředitelkou. Na místo provozního ředitele nastoupil Marek Jirásek, který dříve pracoval pro Kantar TNS, přední českou společnost specializující se na marketingové výzkumy a získávání informací.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Originalita se vyplácí! Důkazem je Leoš Brabec, který natáčí svatební videa

Leoš Brabec našel díru na trhu. Jeho řemeslem je tvorba svatebních videí. Samo o sobě na tom není nic zajímavého, kdyby videa nebyla skutečně kvalitní a nepřipomínala spíše film s amatérskými herci. Leoš Brabec do svém práce vkládá kus sebe a dělá ji od srdce. Výsledky opravdu stojí za to.

Nový e-shop prichádza na trh s lacnými a vysoko kvalitnými produktmi

Brandless je nový e-shop v Amerike predávajúci klasické produkty, cez potraviny až po drogériu, ktoré poľahky nájdete aj v iných predajniach. Od konkurencie sa ale líši tým, že tovar balí do jednoduchých…

Lexus s 41 999 LED světýlky je jezdící reklamní plochou

V New Yorku právě probíhá Auto Show a kromě opravdu pěkných vozidel, z nichž vám poklesne brada údivem, se tam objevují i poněkud zvláštní kousky. Jedním z nich je tento LED světýlky osázený Lexus.

V Londýně se prodává balená voda z roztopených ledovců. Jedna láhev vyjde na 2 500 korun

V Londýně luxusní obchodní dům Harrods prodává vodu z roztopených ledovců z norských ostrovů v Severním ledovém oceánu. Voda z ostrovů Špicberky vyjde na neuvěřitelných 80 liber (cca 2 500 korun), přičemž prodejce ji prezentuje jako nejčistší vodu na světě. Nicméně konzumenti při testování nepoznali nějaký zásadní rozdíl mezi vodou z ledovce a běžnou vodou z vodovodního kohoutku.

Burger King připravil na Valentýna menu pro dospělé. Takové hračky rozhodně nebyly pro děti

Americké řetězce rychlého občerstvení v den svatého Valentýna připravují různá překvapení pro své zákazníky. Izraelská pobočka sítě restaurací Burger King nabízela 14. února 2017 zamilovaným párům speciální menu.

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

Nahoru