Zítra je Valentýn. A vzhledem k tomu, že v českém Warhorse vědí, že je to nejvíce depresivní svátek v roce, přichází na trh (konečně) s nejočekávanější českou středověkou hrou. Ano, chápete správně – po pěti letech je tu Kingdom Come!
Štítek: Mafia
Filmy podle her – zbytečné zlo?
Téma filmů natočených podle úspěšných počítačových her je vděčné a samo o sobě je předmětem pro rozsáhlejší debatu. Pravda je taková, že většina hráčů je vehementně proti přepracovávání her do…
Vzestupy a pády české herní scény
Ač se tomu nechce věřit, letos je tomu dvaadvacet let od doby, kdy vyšla první česká komerční hra. Jistě, úplně první pokusy o vytvoření „čehokoli“ je možné vystopovat až do…
Martin Klíma z Warhorse Studios: 300 tisíc liber představuje asi 10 % prostředků potřebných k dokončení Kingdom Come: Deliverance
Myslíte si, že je nemožné stát se ze dne na den milionářem? Herním vývojářům z Warhorse studios se to povedlo. Na jejich hru, která ještě ani není v prodeji, přispěli lidé bezmála 700 000 liber. A to ještě zbývá 9 dní, během kterých může tato částka značně nabobtnat. Pokud i vás tedy zajímá, jak se tvoří hra, jež lidé milují, i když ji ještě neviděli, tak se hezky začtěte. Povídat si budeme totiž s Martinem Klímou, producentem tolik toužebně očekávané RPG hry Kingdom Come: Deliverance.