Tak jsme se konečně dočkali. WhatsApp po asi 15 měsících od vydání webové aplikace zveřejnil desktopové verze pro Mac OS X a Windows. Jsou dost podobné tomu, co známe z webu.
Je to přesně 15 let, co se na trhu objevil operační systém od společnosti Apple, Mac OS X. Tento operační systém se začal prodávat 24. března 2001 za pouhých 129 dolarů (cca 3 100 korun).
Bývalý zaměstnanec společnosti Google dostal šanci navštívit univerzitu věd a technologií v Pyongyangu v Severní Koreji. S sebou domů si přivezl jeden velmi nezvyklý suvenýr, který se nepovede sehnat jen tak někomu.
Je to jako iOS proti Androidu. Macy a PC spolu bojují po mnoho let. Dříve to bylo jednoduché. Vývojáři psali lepší aplikace pro Windowsy. Dnes už to ale tak jednoznačné není. Oba mají své klady a zápory. Tady je přehled těch nejdůležitějších rozdílů mezi nimi.
Generální ředitel společnosti Apple Tim Cook již dlouho naznačuje, že by nový produkt mohl přijít letos na podzim. Teď konečně známe i datum: 10. září.
Už zítra začne Apple vývojářská konference. Všichni se těší především na představení budoucnosti dvou hlavních platforem společnosti – iOS a OS X, ale přijdou i jiná vylepšení či novinky. Na co se tedy můžete těšit?
Každá verze OS X nesla jméno jedné kočkovité šelmy. Začalo to s OS X 10.0, který nesl název „Cheetah“ a končí to prozatím verzí „Mountain Lion“. Apple tak vystřídal již 9 názvů (ve skutečnosti deset, protože veřejná betaverze OS X 10.0 se nazývala „Kodiak“). Teď přichází „Grumpy cat“.
Hodně se toho napovídá o výkonnosti Windows 8 a v poslední době mnozí tvrdí, že Windows 7 je stejně mnohem rychlejší a stabilnější než nový vlajkový operační systém Microsoftu.
Firefox 14 má být bezpečnější a rychlejší. Pokud se použije vyhledávací služba Google, tak prohlížeč automaticky nastaví zabezpečený protokol HTTPS. Tím bude znemožněno webovým stránkám sbírat data uživatelů při procházení obsahu.
Okolo firmy Apple je poslední dobou stále větší a větší rozruch, se kterým roste i počet zákazníků. Líbí se vám jejich počítače či notebooky, nebo vás tato firma zaujala i svojí kulturou? Obáváte se však přechodu na jiný operační systém? Pokud ano, ukážeme vám klíčové odlišnosti oproti systému Windows a pokusíme se zhodnotit klady i zápory.
Počítač, jak je známo, potřebuje pro svůj chod nějaký operační systém. Samozřejmě neexistuje jen systém Windows od Microsoftu, který je nejrozšířenější, ale trochu opodál stojí i další alternativy. Jak si vedou v porovnání s „okny“? Pojďme se podívat na tři nejběžnější operační systémy – Windows, Linux a Mac OS X. Tyto přijdou na…
Dnes je běžným standardem mít doma osobní počítač. Málokdy jen jeden. Mladí touží po noteboocích, dospělí spíše po počítači ke kancelářské práci a k televizi (HTPC) a starší chtějí držet krok s dobou. Jak to vše začalo? Jak to bude pokračovat? Jak to nakonec skončí?
Pokud s někým sdílíte počítač, tak se Vám určitě stává, že někdy potřebujete jednoduše ukrýt/zamknout nějakou složku či soubor. Většinou je složité najít nějaký program, který by toto dokázal. My si dnes ukážeme jeden program, který toto umí a co víc - je zdarma!
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.