Vědci tvrdí, že dokážou odhalit něčí úmysl zabít sám sebe dříve, než si jej dotyčný člověk vůbec sám uvědomí. Jak? Z postů, které tato osoba zveřejňuje na Facebooku.
Zůstat stále v obraze na e-mailu, sociálních sítích a dalších formách online komunikace může být pěkná fuška. Rozhodně vám tyto činnosti zaberou více času, než jste si možná nesměle představili. Výzkum zjistil, že Američané stráví každý týden 23 hodin jen udržováním online kontaktů.
Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?
Pokud jste na LinkedIn, určitě chcete rozšířit síť vašich kontaktů. Potřebujete se spojit s větším množstvím lidí, protože někde v těchto kontaktech se skrývá možnost, jak posunout vaši kariéru do úplně nových dimenzí.
Znovu a znovu se sociální sítě snaží mezi sebou bojovat. Bojují, kdo bude lepší, kdo nabídne uživatelům více možností, kdo bude zábavnější. Některé z těchto online bitev jsou uvedeny v infografice, kterou zpracoval HootSuite.
Internetová síť sloužící ke komunikaci více jak 2 osob, tak skupiny lidí. Sociální sítě jim umožňují společně komunikovat, interagovat, sdílet své zájmy, koníčky, většinou umožňují sociální sítě také sdílení fotografií, videí a dalších informací.
Reklamní PPC systémy jsou například systémy AdWords, český Sklik, vlastní PPC systém provozuje také Facebook, LinkedIn a nebo Twitter. PPC systém je postavený právě na tom, že inzerent si zaplatí…
Sociální síť, kde jsou registrovaní zejména podnikatelé, konzultanti, manažeři, ale i jednotlivé firmy. Narozdíl od Facebooku a nebo Twitteru, slouží LinkedIn zejména k navázání nových pracovních kontaktů. Jedná se vlastně…
Volně přeloženo jako „sdílet“, tzn. podělit se s někým o určité informace nebo něco někomu půjčit. Můžeme to brát také jako podíl na něčem. V internetovém prostředí však pojem share (sharování)…
Virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí na internetu (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Lidé, Líbímseti). Snaží motivovat příjemce reklamního sdělení k dalšímu šíření reklamy….
Ani smrt vám již nezabrání podělit se se světem o své myšlenkya názory na sociálních sítích. Některé aplikace vám umožní komunikovat s okolním světem, i když už jste pod drnem. Vždyť smrt je neustále kolem nás. Nikdo z nás neví, kdy přijde. Tak je potřeba myslet na zadní sociální kolečka.
Nechybělo mnoho a sociální síť LinkedIn mohla hrdě prohlásit, že pokořila hranici jedné miliardy dolarů za rok. LinkedIn zaznamenal tak nárůst o celých 81 % oproti loňskému roku, kdy vydělal 522 milionu dolarů. Letos to bylo 972, 3 milionu dolarů.
Poslední investicí byly 2 miliony dolarů od investiční společnost Earlybird Venture Capital. Dnes ji následovala společnost Index Ventures, která do Socialbakers napumpuje 6 milionů dolarů.
Nové stránky mají více vizuálních efektů a jednodušší redakci informací. V předchozím vzhledu se veškerá informace uživatele zobrazovala na světlém pozadí a nyní je pozadí kontrastní. Profil tak vypadá uspořádaně. Zároveň je možné měnit informaci přímo v libovolné části profilu.
Dnešním dnem si mohou uživatelé této sociální sítě nahrát antivirové program společností jako jsou - Avast!, AVG, Avira, Kaspersky, Panda, Total Defens a Webroot. Zároveň je možné doplnit svoji mobilní a internetovou bezpečnost o existující ochranu od společností Microsoft, McAfee, Norton, TrendMicro a Sophos, které take nabízejí přílohy pro mobilní zařízení.
Uživatelé budou moci na stránky Twitteru umísťovat vlastní video. Projekt Vine umožní přepis snímků ze smartphonu iPhone. Kromě toho budou uživatelům přístupné i funkce, které umožní úpravy videa.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.