Grafika, ilustrace a fotografie jsou zcela nedílnou součástí webových stránek. Jak ale získat a vybrat taková díla? Je mnoho různých způsobů a licencí, pro laika se může jednat o nepřehlednou džungli práv a omezení. Komerční licence mají tři hlavní typy. Jedná se o royalty free, rights managed a editorial licence. Speciálním typem licencí mohou být různé druhy fotografií zdarma.
Mít správně nastavené soukromí na největší sociální síti světa je při nejmenším dobré. Věnovat dostatečnou pozornost by tomu měl každý uživatel a stejně tak si dát i pozor na to, co na Facebooku vůbec sdílí. V jednom z nedávných článků jsme uvažovali nad tím, jak Facebook omezuje naše životy.
Radek Bradáč je zakladatelem a majitelem největšího českého a slovenského komunitního webu pod názvem W.A.R. fórum, které svým uživatelům nabízí možnost diskuze, ale i shlédnutí sekcí obsahujících odkazy na stažení různých souborů, od filmů, hudby, až po erotiku, hry, či software. Rozhovor zde!
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.