Máte Facebook účet, který o vás něco vypovídá. Některé věci na něm jsou veřejné, jiné soukromé. Ať tak či tak, je to vaše identita, kterou byste si měli chránit.
Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.
Nedávno se v USA zrodil další kontroverzní případ. Federální soud v Los Angeles odsoudil 36-letého občana Floridy Christophera Chaneyho za to, že kradl fotky z emailových účtů celebrit. Dostal trest deset let vězení nepodmíněně.
Máme tady další díl seriálu Internetová kriminalita a v něm se zaměříme na osobní data. Stručně si shrneme, jak se s osobními údaji nakládá, jak se zneužívají, jakým způsobem se s nimi obchoduje a jak se proti tomu bránit…