Společnost IdeaSense začala spolupráci s agenturou Rubikon PR, která se jí nově stará o komunikaci. IdeaSense pomáhá klientům inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím své metody Inovačních farem®.
Štítek: Komunikace se zákazníky
Startup Immediately s českým CEO získal 2 miliony dolarů
Immediately, mobilní aplikace pro obchodníky, je pod vedením Branka Černého. Startup částečně působící v San Franciscu získal další investici, tentokrát ve výši 2 miliony dolarů (v přepočtu 49 milionů korun). „Věříme,…
Umění odpovědi na sociálních sítích
Je to větší umění, než se zdá: dokázat na všetečné, někdy urážlivé či neslušné komentáře lidí na vaší facebookové stránce, blogu nebo twitterovém účtu odpovědět na úrovni, s grácií a tak, abyste neztratili svou tvář a zejména své fanoušky. Jak na to?