Štítek: Kofola

Zapomeňte na šišlajícího psa, tentokrát se Kofola mění na KFL

Vzpomínáte si na ušišlanou reklamní kampaň, která podporovala značku Kofola dva roky? Od šišlajícího psa, který se stal nejsledovanější reklamou na YouTube, Kofola upouští. Tentokrát zkracuje svůj název na tři písmena KFL, přičemž v rámci kampaně nabádá diváky k takzvanému replyšování.

FOFOLA: Šišlající pes má špatný vliv na řečový vývoj dětí

Rada pro reklamu nedávno obdržela stížnost na proslulou kampaň Fofola, v rámci které se hlavní role ujal šišlající pes. Právě tento pes je kamenem úrazu, protože údajně jeho šišlání má špatný vliv na řečový vývoj dětí. Stížnost narážela na nesprávné vyslovování sykavek s, z, c, dz, š, ž, č, dž, které jsou v reklamě využívány záměrně.

Škoda Auto vyrobila 99 vozidel v barvách Kofoly

Mladoboleslavský výrobce vozidel Škoda Auto představil limitovanou edici modelu Fabia, přičemž vytvořil celkem 99 kusů v designu společnosti Kofola. Vozidla, ve kterých je mimo jiné k dispozici patnáctilitrová lednice na nápoje, jsou charakteristická specifickým hnědým lakem.

Daruj zlaté prasátko s Kofolou aneb nová vánoční kampaň s roztomilými sovami

V marketingovém světě se fenoménem letošního roku stala rozšišlaná reklamní kampaň Kofoly se psím hrdinou jménem Ftefan. V hlavní roli se představil pes s předkusem, kterého si české internetová populace zamilovala. Kofola před Vánocemi přichází s tematickou reklamní kampaní, tentokrát se zábavnými sovami a zlatým prasátkem.

Kofola je první skutečná rodinná firma, která jde na burzu

Na pražské burze se poprvé od listopadu 1989 začne obchodovat s firmou, která má typickou charakteristiku rodinného podniku. Kofola řízená Jannisem Samarasem, jehož rodina ji majoritně také ovládá, zítra vstupuje na parket. Minoritní akcionář Enterprise Investors, jenž do Kofoly vstoupil v roce 2008 a drží v ní 43procentní podíl, totiž uvolní na trh část ze svého balíku akcií. Ten tak klesne na 34 procent. Jde prakticky o realizaci částečného exitu a zhodnocení jeho investice.

Fofola je nejsledovanější reklamou na YouTube

Reklamní spoty společnosti Kofola, kde hlavní roli získal šišlající pes s předkusem, se během třetího čtvrtletí roku 2015 (červenec, srpen, září) staly nejsledovanějšími na YouTube v České republice.

Kofola má i letos zamilovaný spot

Stejně jako každý rok, i letos si značka Kofola připravila letní spot o lásce. Tentokrát se scénka odehrává v horolezeckém prostředí. S tradičním sloganem „Když ji miluješ, není co řešit“ uvádí Kofola…

Šišlající Ftefan skutečně existuje, má dokonce Instagram

Ftefan, roztomilý pejsek z reklamy na Kofolu, skutečně existuje. Phteven (Ftefan) je přezdívka pro křížence čivavy s jezevčíkem se jménem Tuna. Je charakteristický prominentním předkusem a dysfunkcí dolní čelisti. V listopadu 2011…

„Pfipravil jfem ti fandále. Dáš si Fofolu?“ Rozšišlaná kampaň Kofoly vítězí

Absolutním vítězem v boji reklamních kampaní na nápoje se stala Zaraguza se psem šišlající větu: „Dáš si Fofolu?“. Druhou příčku obsadil animovaný Jupík a na třetím místě skončil kouzelník představující nové…

5 absolutně nejlepších reklam české Kofoly, které jsme kdy viděli

Kofola se stala nejoblíbenějším nápojem Čechů a stále láme rekordy v reklamě. Připravili jsme si proto pro vás seznam pěti nejlepších reklam, které se kdy objevily právě v souvislosti s tímto lahodným nápojem.

Nahoru