Na sociálních sítích je dnes zaregistrovaný téměř každý. Jsou takoví, kteří je aktivně využívají a neustále zveřejňují nějaké příspěvky. Pak jsou takoví, kteří je využívají jen jako tišší pozorovatelé. Co kdyby vám ale někdo řekl, že vám za každý nový příspěvek zaplatí? To by se pak vyplatilo, ne? Tak se pojďte seznámit s Bubblews. Tam je to totiž realitou.
Před třemi lety měl Fyk hodně málo peněz, byl ve vězení a uvažoval o sebevraždě. Pak ale využil sílu Facebooku a obrátil svůj život naruby. Dnes vlastní WTF Magazine a FunnierPics.net. Vydělává 275 000 dolarů měsíčně. Jak je to možné?
To, co vám vnucují milionová impéria, vám může připadat jako rady do života od nějaké sekty. Ano, skutečně vám v milionových impériích radí, jak sbalit ženu, hledat lásku nebo lepší život, porodit bez starostí nebo jak sebevědomě vystupovat. A ještě na tom zbohatnou. Stačí jim jen, že to umí tak skvěle lákavě podat a tím ve vás vyvolají touhu po lepším životě. Pojďte se seznámit s těmi světovými nejlepšími z nejlepších. Jsou to totiž převážně lidé, kteří působí i několik desítek let. To oni položili základ dnešním milionovým impériím. To oni byli v začátcích nápadu „jak vydělat na ničem“.
Petr Jeník zastává názor, že podvádět je nejjednodušší způsob, jak vydělat spoustu peněz. A bez námahy. Podvést se dá prý prakticky kdokoliv, stačí jen znát tu pořádnou techniku. A tu vám ve Škole podvodů poradí.
V dnešní době je pro úspěch jakéhokoli výrobku či služby velmi důležitý jeho marketing. Samotný marketing se mění s vývojem lidstva. Dnes už lidem nestačí kupovat zboží za tzv. baťovské ceny. Jak ale prosadit svůj výrobek a oslovit co nejvíce lidí najednou? Odpověď je velmi jednoduchá, jsou to právě sociální sítě.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.