Když v pátek krátce nefungoval Gmail, první, kdo si z toho dělali legraci, byli zaměstnanci Yahoo. Zřejmě už zapomněli na to, že i je nedávno postihl podobný problém, a ještě si mysleli, že je dobré si z toho udělat legraci a hlavně to dát všem vědět. Za svůj tweet se později omlouvali. Avšak vyvolává to ještě jednu otázku. Jakpak to zjistili? Že by sami používali e-mailové služby své konkurence?
Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…
Věnujete se optimalizaci SEO a hledáte vhodné metody pro zvýšení návštěvnosti? Určitě jste už zkoušeli různé praktiky SEO optimalizace, ale asi nevíte, že řešení, jak si ve vyhledávačích přilepšit, může být daleko více. Říká vám něco pojem „SEO hosting“? Že ne?
Tak máme za sebou články na téma On-Page faktory i Off-Page faktory webových stránek a nyní si povíme o třetí kategorii, která má zásadní vliv na to, na jakých pozicích se budete zobrazovat mezi ostatními výsledky vyhledávání. Ano, touto třetí kategorií je vaše konkurence. Respektive její schopnosti a snaha být ve vyhledávačích na lepších pozicích než vy.
Provozujete služby týkající se SEO? Působíte v tomto oboru a máte v něm letitou praxi? Vlastníte stovky domén a už nevíte, kam s nimi? Hledáte místo, kde byste mohli mít vše pod jednou střechou, ale zároveň rozmístěno na více serverech? Pokud ano, je možné, že jste našli přesně to, co hledáte.