Společnost ALTRON, která se původně zaměřovala na prodej a servis záložních zdrojů, dnes nabízí služby a řešení v oblasti datových center. Novinkou jsou nyní Mikrodatová centra, která byla vyvinuta v inovační laboratoři ALTRON a umožňují kompletní provoz firemního IT pro firmy.
S těmito zjištěními přichází nová studie DIGITAL UNIVERSE, která dále odhaluje velkou datovou propast: analyzuje se necelé 1 % světových dat, chráněno je necelých 20 %. Navíc studie předpokládá, že digitální vesmír dosáhne do roku 2020 velikosti 40 zettabajtů (ZB), což přesahuje starší předpovědi o 5 zettabajtů neboli 14 % (tedy objem dat na světě naroste mezi lety 2010 až 2020 50krát).
Jste jedním z těch, co pro svoje webové stránky vybírají levné, nekvalitní hostingy, či dokonce freehostingy? Chcete mít svoje weby pod střechou skutečných profesionálů, v bezpečí a se skutečně kvalitní podporou 24 hodin denně? V tom případě se zamyslete, proč hostujete na podobných hostingách a nechte si poradit.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.