Personalistiku se české firmy stále učí, ale je to běh na dlouhou trať, jak říká Martina Koláčková: „Je u nás nedostatek inspirativních leaderů v HR oboru, od kterých by se dalo…

Personalistiku se české firmy stále učí, ale je to běh na dlouhou trať, jak říká Martina Koláčková: „Je u nás nedostatek inspirativních leaderů v HR oboru, od kterých by se dalo…
Internet je plný složitých portálů, ve kterých se čert vyzná. To však není případ portálu LosBazos.cz, který si zakládá na jednoduchosti a opravdu povedeném flat designu.
Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…
Cena za (zpravidla) tisíc zobrazení inzerátu, model placení internetové inzerce, který nehledí na efektivitu. Velmi často je lepší použít CPC neboli placení za proklik.
Cena za proklik, nejčastěji používán u PPC reklamy na Internetu, kde inzerent platí pouze za to, že někdo na inzerát kliknul.
Nevídaná možnost pro milovníky oblečení a Harryho Pottera – neviditelný plášť je na prodej za pouhých 12500,-. Kdo by si tento unikát nechtěl pověsit doma na ramínko? Bohužel se tato novinka na trhu moc dlouho neohřála…
Chcete prodat manželku? Darovat jezírko za odvoz? Že vás něco takového ještě nenapadlo? Tak se pojďte inspirovat a uvidíte, jak vymyslet takový inzerát, který rozhodně zaujme!
Inzerát si dneska může podat kdekdo. Je jedno, zda něco hledá či nabízí. A je docela jedno, jak velká to bude blbost. A tak se třeba na Aukru prodávají krabice od pizzy a na Bazoši se nabízí nahý úklid.