Štítek: Infografika

Infografika: Jak se chovají firmy na sociálních sítích?

Infografika: Jak se chovají firmy na sociálních sítích?

Jaké sociální sítě využívají firmy nejčastěji? Jak moc jsou pro ně důležité sociální sítě a jakou jim přikládají různé společnosti váhu? K čemu nejčastěji využívají Facebook, Twitter, LinkedIn nebo Google +? To vám prozradí následující infografika.
Infografika: 5 věcí, které musíte vědět o Facebook Home

Infografika: 5 věcí, které musíte vědět o Facebook Home

Stále více se dnes mluví o Faceboo Home - o novém facebookovém rozhraní, které má umožnit uživatelům z jakéhokoliv místa komunikovat se svými přáteli na sociálních sítích a sloužit jako plnohodnotná platforma, jsme vás již informovali. Pokud však neradi čtete recenze, autoři této infografiky pro vás připravili stručný přehled 5 nejdůležitějších inovací a novinek, které přináší Facebook Home.

Infografika: 10 sociálních sítí, které propadly

Neustále se dočítáme o tom, jak sociální sítě jako Facebook či Twitter navyšují počet svých uživatelů, zažívají obrovský boom a těší se velkému zájmu investorů či inzerentů. Rozmach těchto sítí má však za následek úpadek jiných, menších sociálních sítí. Podívejte se, které kdysi známé sociální sítě se nyní propadají raketovým tempem do hlubin zapomnění. A přečtěte si také, proč se tak stalo.

Infografika: Víte, jak se vyvíjel digitální marketing?

Začalo to uvedením prvního počítače Macintosh od tehdy maldičkého Apple. Pokračovalo to vývojem Photoshopu 1.0 pro Macintosh. Pak přišlo WWW a zbytek vám prozradí tato infografika.

Infografika: Jak vypadá marketing na sociálních sítích v podání firem?

Víte, že v 82 % firem se na marketingu na sociálních sítích jako jsou Facebook, Twitter, Google + podílí jen 1-3 lidé? Že 78 % z nich si myslí, že takový počet je dostatečný a jen 22 % hodlá příští rok najmout více marketingových pracovníků. Že 45 % společností chce od svých markeťáků, aby měli nejenom odpovídající vzdělání, ale také zkušenosti. Tohle a mnohem více vám prozradí tato infografika.
Infografika: Jak se starat o váš notebook?

Infografika: Jak se starat o váš notebook?

Chcete, aby vám notebook dlouho vydržel? Pak byste se o něj měli pečlivě starat. Zapatlaný monitor, drobky od svačení v klávesnici a zanesený ventilátor, který hučí na celou místnost, není jenom vaše vizitka, ale ani jedna z věcí nepodpoří dlouhou životnost hardwaru. Chraňte svoji investici a pečujte o ni s láskou. Sami pocítíte rozdíl a navíc nebudete muset hledat servis PC.
Infografika: Facebook Home – víte, jak by vypadal váš dům, kdyby jej postavil Facebook?

Infografika: Facebook Home – víte, jak by vypadal váš dům, kdyby jej postavil Facebook?

Mark Zuckerberg včera představil světu Facebook Home - balíček aplikací, které mají lépe spolupracovat se všemi zařízeními postavenými na platformě Android. A brzy vyšla také menší parodie dělající si srandu právě z výrazu Facebook Home. Jak by vypadal onen Home (domov), kdyby jej designoval Facebook?
Infografika: První díl třetí série Game of Thrones zachycen z pohledu sociálních sítí

Infografika: První díl třetí série Game of Thrones zachycen z pohledu sociálních sítí

Game of Thrones: Valar Dohaeris. První díl kultovního filmového seriálu opět trhá rekordy - tentokrát na Facebooku a na Twitteru. Za pár dní nasbíral navíc skoro půl milionu fanoušků na Facebooku. Celkový počet fanoušků seriálu Hra o trůny se ustálil na 5,5 milonech fanoušků. Nejvíce přibylo za jeden jediný den téměř 33 000 fanoušků.
Výzkum od Seznamu: Denně využívá email 78% lidí, jen jedno procento nevlastní emailovou schránku

Výzkum od Seznamu: Denně využívá email 78% lidí, jen jedno procento nevlastní emailovou schránku

Nejvyužívanějším a nejdynamičtěji rostoucím komunikačním kanálem na internetu je e-mail. Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz o způsobech on-line komunikace. Výsledky jsou shrnuty v přehledné infografice „Komunikace na internetu“.

Infografika: Srovnání Gangnam Style a Harlem Shake

Někdy stačí opravdu málo a ze zdánlivě nesmyslné a jednoduché věci se může stát hit. Zatímco loni internetu vládl tanec Gangnam Style jihokorejského zpěváka PSY, letos je to Harlem Shake. A tato roztomilá infografika se pokouší srovnávat dva nejznámější "taneční styly" Gangnam Style a Harlem Shake. Který z nich je úspěšnější a v čem?
Infografika: 20 nejprodávanějších mobilů dle Vodafonu

Infografika: 20 nejprodávanějších mobilů dle Vodafonu

Chronologický přehled nejprodávanějších typů telefonů (Motorola StarTAC, Nokia 3210, Nokia 3310 a jiné historické kousky). Čím byly tehdy tak výjimečné? Kolik se jich prodalo? A kdy se objevily u nás na trhu? To vám prozradí následující infografika.
Infografika: Twictionary – slovník výrazů sesbíraných z Twitteru

Infografika: Twictionary – slovník výrazů sesbíraných z Twitteru

S novou infografikou vyrukovala mediální agentura Marketo. Jedná se seznam výrazů z Twitteru, které vznikly jenom díky této sociální síti. Pokud chcete vědět, co to znamená attwicked, detweet, dtweet a mnohé jiné výrazy, tak se podívejte na tuto infografiku.
Papež František, nejskloňovanější pojem na Twitteru, Facebooku a na celém internetu za posledních 24 hodin

Papež František, nejskloňovanější pojem na Twitteru, Facebooku a na celém internetu za posledních 24 hodin

Jorge Mario Bergoglio z Argentiny. Nový sv. Otec František. Za emeritního papeže Benedikta XVI. přebral papežský úřad. Vítaly jej desetitisíce lidí. A to nejenom na vatikánském Svatopetrském náměstí, ale jeho nástup kvitovali také lidé na sociálních sítích Twitter a Facebook.
Big data: Analýza 10 000 pornohvězd trvala 6 měsíců. Jak vypadá průměrná pornohvězda?

Big data: Analýza 10 000 pornohvězd trvala 6 měsíců. Jak vypadá průměrná pornohvězda?

Jon Millward si řekl, že se pokusí zanalyzovat 10 000 profilů jednotlivých herců a hereček z pornoprůmyslu (3000 mužů, 7000 žen). Celá studie mu zabrala 6 měsíců. Ze získaných dat se pokusil sestavit výstup, který zmapoval, jak vypadá průměrný pornoherec a pornoherečka. Dozvíte se tak například, že průměrně 1/10 pornoherců natočí jeden jediný film a poté celý pornoprůmysl opustí.
Infografika: Kolik jsme toho najeli na Marsu a Měsíci?

Infografika: Kolik jsme toho najeli na Marsu a Měsíci?

Na internetu je k nalezení další pěkná infografika rekapitulující dráhu všech vozítek, které se proháněly po Měsíci nebo Marsu. Zajímá vás, jaká vozítka kdy vstoupila na Měsíc nebo Mars, jako vzdálenost nakonec urazila, kolik kilometrů ujelo Apollo 15, Apollo 16 a nebo Apollo 17? Mrkněte se!
Infografika: Jak si vede vaše stránka na Facebooku?

Infografika: Jak si vede vaše stránka na Facebooku?

Porovnejte jednotlivé metriky vašich stránek na Facebooku, které spravujete. Dozívte se, jakou interakci by měly mít vaše stránky, pokud mají do 1 000 fanoušků. Kolik průměrně vypublikují zpráv stránky s 10 000 fanoušky. A mnohé jiné. Ostatně - mrkněte na to sami.
Infografika: Co dělat, aby uživatelé sdíleli dále váš obsah na Facebooku?

Infografika: Co dělat, aby uživatelé sdíleli dále váš obsah na Facebooku?

Máte vytvořenou úžasnou zprávu, ale nevíte, jak přimět lidi, aby šířili vaše statusy po Facebooku? Expert na sociální sítě Mari Smith sepsal několik postupů, které vám pomohou k tomu, abyste byli na Facebooku daleko více úspěšnější.
Infografika: Social Wars. Nejnavštěvovanější stránky v ukázkové infografice motivované filmem Hvězdné války

Infografika: Social Wars. Nejnavštěvovanější stránky v ukázkové infografice motivované filmem Hvězdné války

Google, sociální sítě jako Facebook, Google+ a videoserver YouTube patří bezpochyby mezi nejnavštěvovanější stránky na internetu. Co je však takhle porovnat mezi sebou? Tohle si řekli i chlapci z Majestic Media. A připravili pro nás ukázkovou infografiku.
Statistická data: Akční ceny stále táhnou aneb co motivuje Čechy a Slováky k nákupu

Statistická data: Akční ceny stále táhnou aneb co motivuje Čechy a Slováky k nákupu

Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.ro. oslovila se svým rozsáhlým týmem široký vzorek nakupujících, aby zjistila, co nás nejvíce ovlivňuje během nákupu. Není žádným překvapením, že nejvíce táhnou slevové a letákové akce (46%). Nezaostávají však ani novinky (23%) či osobní doporučení (17%). Ve slevových akcích pak jasně vedou akční ceny (63%), následované typem 2+1 (20%) a dárkem k nákupu (10%).
Nahoru