Velká množství dat jsou v roce 2013 normální. Největší otázkou, která je obklopuje, ale je, jak všechna tato data nejlépe interpretovat. Proto jsou tu infografiky. My je tu dnes rozebereme na deset způsobů.
Pár let zpátky, když politik řekl něco kontroverzního v televizi, tak bychom o tom diskutovali se svými přátely na pohovce. Nyní vezmeme náš tablet, smartphone nebo notebook a napíšeme o na Twitter nebo Facebook, kde mohou být až statisíce lidí sledujících stejný pořad.
Google je obrovským gigantem na internetu. A to platí i na softwarovém trhu chytrých mobilních telefonů. Ať už se jedná o Google Chrome, Google Maps nebo Google Now, či dokonce Google+, více než 92% uživatelů alespoň jednu z těchto služeb používá.
V ulicích je umístěno obrovské množství billboardů. Možná je to v dnešní době už trochu zastaralý vynález, možná vám připadá, že je lidé stejně přehlížejí a nevěnují jim moc pozornosti. Ale vězte, že pokud vytvoříte dobrý billboard, rozhodně pak zaujme. Jenže co znamená dobrý billboard?
Každý z nás má na Facebooku či Google+ nějaké nepěkné fotky, z kterých by potenciální zaměstnavatel nebyl nadšený. I proto firmy začínají používat sociální sítě i ke sledování uchazečů o práci, takže pokud máte na sociálních sítích nějaké fotky užití drog nebo fotky se sexuální tématikou, tak byste měli být na pozoru.
Mnoho čerstvých absolventů a dalších nezaměstnaných shání práci na složitém trhu práce. Společnosti ale kromě tradičních způsobu shánění zaměstnanců začínají používat i jiné možnosti - například hledání pracovníku přes sociální sítě, jako je Facebook, Twitter nebo LinkedIn.
Zřejmě také často slýcháte, že je potřeba zpracovat data tak, aby dobře vypadala. Ale „dobře“ je poněkud nejednoznačný pojem a pro různé lidi znamená různé lidi. Při práci s daty bohužel termín „dobře“ často vede k tomu, že běžné grafy a jiné věci jsou odsunuty a odepsány jako nudné. Dnešní dobu totiž trápí důraz na okamžitou vizuální přitažlivost, který vítězí nad jasností prezentací dat. A to je znepokojující.
Ať už jde o restauraci, nákupní centrum, nebo dokonce stánek s párky v rohlíku, který stojí na ulici, na Yelpu můžete najít recenze téměř na cokoliv. Přesto ale existuje mnoho malých podniků, které výhody těchto webových stránek nevyužívají.
Skype právě včera oslavil monumentální kulaté výročí. A jak komunikační gigant napsal ve svém příspěvku na blogu, pomohl již spojit více než 300 milionů lidí po celém světě a nechal je mluvit více než 1 400 000 000 000 minut (zhruba 2,6 milionu let konverzací). Skutečně zajímavou částí Skypu je ale jeho historie.
Říká se, že kdyby se někdo podíval na vaše přátele, poznal by, jací jste. No a teď se zdá, že Facebook to povyšuje na zcela novou úroveň. Vaše osobnost se prý projevuje i v tom, co „lajkujete“.
Největší internetová encyklopedie na světě Wikipedia pracuje na bázi dobrovolného sdílení informací ze všech oborů lidské činnosti. Příspívat do ní může kdokoliv. Ale vždy je třeba uvést nějaký zdroj. Jaké zdroje se objevují nejčastěji se dočtete v této infografice.
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Chcete si být jisti, že je váš tweet sdílen s těmi správnými skupinami uživatelů? Proto jsou tu hashtagy – tedy pokud najdete ten správný. A protože to očividně umí ne zrovna všichni, Twitter se rozhodl, že svým uživatelům trochu pomůže.
Google Glass má velký potenciál inovovat mnoho odvětví průmyslu. Mnoho lidí ale věří, že by se mohli tyto brýle skutečně projevit jako učební nástroj ve škole. V této infografice společnosti Open Colleges je uvedeno 30 způsobů, kterým by Google Glass mohli obohatit výuku.
Jak jsme vůbec nakupovali před internetem? Dnešní konzumenti to mají jednoduché – přátelé, rodina a další nepřímo napovídají podle svých akcí na Facebooku nebo Pinterestu. Infografika společnosti Crowdtap popisuje nákupy…
Boj mezi webovými designéry a vývojáři asi nikdy neskončí. Stejně jako jin a jang jsou tito dva v neustálé bitvě, ve které se snaží prokázat svou převahu nad tím druhým. A to všechno přestože velmi úzce spolupracují. Tato infografika jejich bitvu líčí naprosto přesně. Můžete vidět, kolik si který z nich vydělává, čeho se bojí, co si nosí všude s sebou. Užijete si určitě i hodně zábavy.
Čím více se rozšiřují zařízení jako jsou mobily a tablety, tak tím více je jasně, že jedná velikost webstránky už nestačí. Responzivní web design se uvádí jako všeobecně platné řešení. Je ale skutečně správné pro každého?
Strávíte každé ráno spoustu drahocenných minut vymýšlením, co si vezmete na sebe a hledáním, kde to všechno, co si nakonec chcete vzít, vlastně je? Tak to byste se měli podívat na následující infografiku, která vám poradí, jak si uspořádat šatník a dokonce vám vysvětlí, jaké oblečení by nemělo chybět ve vaší skříni.
Zajímalo by vás, jaké jsou výdaje ve státním rozpočtu letošního roku? Do kterých odvětví putuje nejvíce peněz? Kolik z vašich daní padne na výzkum? Jaká částka je věnovaná na humanitární pomoc? Kolik stát utratí za platy soudců? Jaká suma padne na údržbu areálu Pražského hradu a zámku Lány? Jaký je státní dluh?
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.